Ολα για την οβάλ θεά

Ολα για την οβάλ θεά

Αν η περίοδος πριν τα Χριστούγεννα είναι το αποκορύφωμα της κίνησης για τα καταστήματα λιανικής, ο τελικός του πρωταθλήματος του αμερικανικού ποδοσφαίρου (το «Super Bowl» ) είναι το αποκορύφωμα της κίνησης για τις διαφημιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ.

Με περίπου 100 εκατομμύρια τηλεθεατές και τον τηλεοπτικό χρόνο να κοστίζει εκατομμύρια δολάρια για κάθε σποτ, δεν είναι περίεργο ότι υπάρχουν ακόμα και σάιτ όπως το Adbowl που καταγράφουν την επιτυχία των σποτ σε πραγματικό χρόνο.

Φέτος, ωστόσο, όλοι αναμένουν ότι στο παιχνίδι της σφυγμομέτρησης των διαφημιστικών (και του ίδιου του αγώνα) θα μπουν δυναμικά και τα SNS καθώς σύμφωνα με τους αναλυτές και της online αγοράς και της διαφημιστικής, 60% των θεατών θα παρακολουθεί το παιχνίδι με το ένα μάτι στη δεύτερη/τρίτη οθόνη. Φαβορί προς το παρόν, φαίνεται να είναι η Coca-cola η οποία σκοπεύει να υποστηρίξει τις διαφημίσεις της στα SNS με ένα micro-site στο οποίο θα πρωταγωνιστούν οι, διάσημες πλέον, πολικές της αρκούδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,SOCIAL MEDIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home