Για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα «παλιά» ΜΜΕ με την έλευση της Διαδικτυακής δημοσιογραφίας, έχουμε γράψει επανειλημμένως.
Φαίνεται, ωστόσο, ότι το πράγμα όσο πάει και δυσχεραίνει, όχι τόσο λόγω του ανταγωνισμού με τους «πολίτες-δημοσιογράφους», όσο λόγω της αυξανόμενης τάσης των επαγγελματιών δημοσιογράφων να ανεβάζουν πρώτα στα κοινωνικά δίκτυα (και κυρίως στο Twitter) τις πληροφορίες για τις οποίες τους πληρώνουν τα μέσα που τους απασχολούν. Διαβάζουμε, π.χ. στο Mashable ότι δύο μεγάλα βρετανικά ΜΜΕ (το BBC και το Sky News) έχουν εκδώσει σχετικές οδηγίες (διάβαζε «απαγορεύσεις») ενώ το CNN, έθεσε σε διαθεσιμότητα το συνεργάτη του Ρόλαντ Μάρτιν επειδή έκανε διάφορα προσωπικά, πλην απρεπή προς την κοινότητα των ομοφυλόφιλων σχόλια στο Twitter, κατά τη διάρκεια του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου. Το βασικό πρόβλημα φαίνεται ότι είναι στο πώς μπορεί να διαχωριστεί ο προσωπικός χρόνος/λόγος των δημοσιογράφων από τον επαγγελματικό τους, πράγμα ιδιαίτερα δύσκολο αν λάβει κανείς υπόψη την ιδιαιτερότητα του δημοσιογραφικού επαγγέλματος.
Σχόλια