Ως το τελευταίο επεισόδιο στην απαξίωση της ελληνικής αγοράς των ελληνικών προσφορών θεωρείται η διακοπή της λειτουργίας του Groupon Ελλάδας, η οποία έγινε γνωστή σήμερα από την εταιρεία.
Η ανακοίνωση που έχει ανέβει στο site δεν δίνει πληροφορίες σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν στη συγκεκριμένη απόφαση. Συγκεκριμένα αναφέρει:
«Αγαπητέ πελάτη,
Μεταφερθήκατε εδώ διότι προσπαθήσατε να συνδεθείτε με την ιστοσελίδα της Groupon Ελλάδος.
Λυπούμαστε να σας πληροφορήσουμε ότι από τις 24 Αυγούστου 2015 η Groupon έχει διακόψει τη λειτουργία της στην Ελλάδα και ότι δεν δυνάμεθα πλέον να σας παρέχουμε προσφορές.
Εάν είστε ήδη πελάτης και έχετε ερώτηση σχετικά με ορισμένο κουπόνι της Groupon που είναι σε ισχύ, ή είστε συνεργαζόμενη εμπορική επιχείρηση και χρειάζεστε περαιτέρω πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνείστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας καλώντας στο κέντρο εξυπηρέτησής μας στο τηλ. +30 2111980722 ή με το τμήμα Διαχείρισης Συνεργατών μας στην ηλ. διεύθυνση partnermanagement.gr@groupon.com.
Λυπούμαστε που δεν μπορούμε σήμερα να σας παρέχουμε τις εξαιρετικές προσφορές μας και σας ευχαριστούμε για τον ενδιαφέρον σας στη Groupon.»
Όπως πληροφορηθήκαμε, η Groupon εκτός από το ελληνικό site προχώρησε σήμερα στο κλείσιμο και άλλων πέντε τοπικών sites, μεταξύ των οποίων είναι και εκείνο στην Τουρκία. Η απόφαση για το λουκέτο του groupon.gr πιθανότατα ήταν εντελώς ξαφνική, καθώς κατά την αναζήτηση στο google search, εμφανίζονται ακόμα τα προβεβλημένα -τα επί πληρωμή δηλαδή- αποτελέσματα.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι μέσα στο καλοκαίρι και κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, δύο ελληνικά sites, το goldendeals και το cheapis, επίσης στον κλάδο των online προσφορών, είχαν διακόψει τη λειτουργία τους. Παράγοντες της αγοράς με τους οποίους επικοινωνήσαμε θεωρούν ότι η ελληνική αγορών online προσφορών είχε φθάσει στα όριά της το τελευταίο διάστημα, καθώς είχαν δημιουργηθεί πάρα πολλά sites για μια αγορά, το μέγεθος της οποίας ήταν πολύ μικρό για να τα αντέξει. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα και οι διαθέσιμες προσφορές να ευτελίζονται με την πάροδο του χρόνου, να χάνονται οι αποκλειστικότητες προσφορών, να χάνεται η αναγνωρισιμότητα του κάθε site και αντίστοιχα η πιστότητα των χρηστών-πελατών και τελικά να μειώνεται η ποιότητα του «προϊόντος». Ενδεχομένως, η επιβολή των κεφαλαιακών ελέγχων και το γενικότερο οικονομικό κλίμα της ελληνικής αγοράς να επιτάχυναν τις εξελίξεις και ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, ήρθαν τα διαδοχικά λουκέτα των μεγαλύτερων ονομάτων του κλάδου μέσα στο φετινό καλοκαίρι.
Σχόλια