Μία πολύ δύσκολη εβδομάδα πέρασε η πασίγνωστη εταιρεία ρουχισμού GAP, η οποία αποφάσισε μέσα στη διαδικασία αναδιάρθρωσής της να αλλάξει και το λογότυπό της. Τι ήθελε και το έκανε; Η πρότασή της που ανέβηκε στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook κάηκε άμεσα καθώς χιλιάδες φίλοι της έσπευσαν αμέσως να επικρίνουν το νέο λογότυπο. Ένα λογότυπο που εγκατέλειπε τη "βαριά" γραμματοσειρά με τα κεφαλαία γράμματα και υιοθετούσε πεζοκεφαλαία γραφή.
Και ενώ η διαδικασία υιοθέτησης προχωρούσε και σε άλλες εφαρμογές της εταιρείας, η Hansen (μαμά εταιρεία της GAP) ανακοίνωσε πάλι μέσω του Facebook, ότι προχωράει σε ανοικτό διαγωνισμό, ζητώντας από τους φίλους της εταιρείας τις προτάσεις τους για τη νέα εταιρική ταυτότητα. Άλλη μια κακή κίνηση, η οποία αυτή τη φορά συγκέντρωσε τα βέλη της κοινότητας των γραφιστών, οι οποίοι κατέκριναν (δικαιολογημένα) την πρακτική αυτή για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα, όπως είναι αυτό της εταιρικής ταυτότητας.
Το τελευταίο επισόδειο της σειράς παίχτηκε σήμερα, όπου με επίσημο δελτίο Τύπου η εταιρεία ανακοίνωσε την επιστροφή του παλιού λογοτύπου που αγαπάει ο κόσμος, προσθέτοντας ότι όταν έλθει η στιγμή της αλλαγής, ο χειρισμός θα είναι πολύ διαφορετικός.
* Ευχαριστούμε την Kanella που "ψάρεψε" το θέμα και μας το υπέδειξε...
Σχόλια