Όχι πως μας ήρθε ξαφνικό, αλλά όπως και να το κάνουμε τα νούμερα στο τραπέζι έχουν άλλοι χάρη. Περί της Online διαφήμισης ο λόγος, η οποία δείχνει πλέον να προτιμάει για τα καλά, τα Social Networks και να τους αποδίδει ένα ιδιαιτέρως σεβαστό ποσοστό από τα χρήματα που επενδύουν οι διαφημιζόμενοι στο Online περιβάλλον. Τα στοιχεία που φέρνει στη δημοσιότητα το e-Marketer και κυρίως οι εκτιμήσεις που κάνει ούτε λίγο ούτε πολύ φέρνουν τη διαφημιστική δαπάνη στα SNSs στις ΗΠΑ να αυξάνεται το 2011 κατά 55% σε σχέση με το 2010 φτάνοντας το 11% της συνολικής online διαφήμισης, ενώ και παγκόσμια το αντίστοιχο ποσοστό θα φτάσει το 8,7% αφού θα αυξηθεί σε σχέση με πέρυσι κατά 71,6%. Τον μεγάλο πρωταγωνιστή φυσικά τον μαντεύετε ακόμα και αν δεν ανήκετε στους επαγγελματίες της διαφήμισης...
Για όσους ενδιαφέρονται, αξίζει να ρίξουν μία ματιά και στο σχετικά πρόσφατο άρθρο της Ναυτεμπορικής όπου επισημαίνεται μεταξύ άλλων και η πεποίθηση των μεγάλων διαφημιστικών ομίλων διεθνώς πως η κακή χρονιά πέρασε για τη διαφήμιση και πως το 2011 θα σημάνει την επιστροφή σε καλύτερες μέρες - δηλαδή στην ανάπτυξη. To link του άρθρου είναι αυτό http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1919367αλλά θα πρέπει να ανήκετε στους συνδρομητές της Ναυτεμπορικής για να το διαβάσετε.
Σχόλια