Ένα πρότζεκτ που είχε ανακοινώσει από τον Ιανουάριο, ξεκίνησε πιλοτικά την Τρίτη, 26 Απριλίου η Facebook. Πρόκειται για το Deals το οποίο προς το παρόν λειτουργεί μόνο σε πέντε πόλεις των ΗΠΑ (Ατλάντα, Όστιν, Ντάλας, Σαν Ντιέγκο και Σαν Φρανσίσκο) και το οποίο είναι η κατά Facebook εκδοχή των προσφορών/μαζικών αγορών που τόσο έχουν γίνει της μόδας (και στην Ελλάδα).
Αυτή τη φορά, η Facebook φαίνεται να στρέφεται κατά του Groupon και στόχος της είναι να αξιοποιήσει τις υπάρχουσες σχέσεις μεταξύ των χρηστών, εκτιμώντας ότι μια υπηρεσία όπως το group buying έχει περισσότερες πιθανότητες να λειτουργήσει καλύτερα «μεταξύ φίλων». Πέραν αυτού, ωστόσο, το λανσάρισμα του Deals φιλοδοξεί πιθανότατα να φέρει στο προσκήνιο τα Credits και μάλιστα ως αντίκρισμα για απτά αντικείμενα, αναβιβάζοντάς τα σε πραγματικό «νόμισμα» –οι συμμετέχοντες στα Deals μπορούν να χρησιμοποιούν αυτά αντί για την πιστωτική τους κάρτα.
Περισσότερες πληροφορίες, υπάρχουν στο μπλογκ της Facebook, στη διεύθυνση.
Σχόλια