Το πρόσφατο δελτίο Τύπου της Amazon σχετικά με τη συμφωνία που υπέγραψε η εταιρεία με το τμήμα Domestic TV Distribution της NBCUniversal, υπογραμμίζει για μια ακόμα φορά πόσο πολυδιάστατες έχουν γίνει οι μεγάλες Ιντερνετικές εταιρείες.
Σύμφωνα με το δελτίο, η Amazon προσθέτει στην ήδη εντυπωσιακή βιβλιοθήκη περιεχομένου ψυχαγωγίας της, 9.000 τίτλους ταινιών και τηλεοπτικών σειρών, κάνοντας τον συνολικό αριθμό των επιλογών να ξεπεράσει τις 90.000· το περιεχόμενο αυτό είναι διαθέσιμο για μετάδοση (μέσω του συστήματος streaming, Instant Video) στους χρήστες-μέλη του «κλαμπ» Amazon Prime, το οποίο προσφέρει μια σειρά από προνόμια σε όσους είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν 79 δολάρια/χρόνο.
Το γεγονός που συχνά ξεφεύγει από την προσοχή μας, ωστόσο, είναι ότι μια εταιρεία η οποία διανέμει 90.000 τίτλους οπτικού περιεχομένου, δε διαφέρει ουσιαστικά από ένα πλήρες συνδρομητικό τηλεοπτικό κανάλι –το ακόμα καλύτερο δε, είναι ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι το core business της εταιρείας αλλά μια επιπλέον παροχή!
Σχόλια