Αν τα του Yipit, aggregator προσφορών και παράλληλα, καταγραφέα της συγκεκριμένης αγοράς (http://yipit.com/data/) είναι σωστά, ένα ακόμα πρότζεκτ της Google έχει αρχίσει να παρουσιάζει ασταθή πορεία. Από ό,τι διαβάζουμε στο Cnet, τα συνολικά έσοδα που σημείωσε το Google Offers, η απόπειρα της Google να χτυπήσει την Groupon (αφού προσπάθησε –ανεπιτυχώς- να την αγοράσει), ήταν τον Αύγουστο που πέρασε κατά 23% χαμηλότερα από αυτά του αμέσως προηγούμενου Ιουλίου, παρότι στο ίδιο χρονικό διάστημα οι προσφορές που βγήκαν ήταν κατά 22% περισσότερες· σύμφωνα με την ίδια έρευνα του Yipit, τα έσοδα ανά προσφορά έπεσαν κατά 37% ενώ ο αριθμός των κουπονιών ανά προσφορά, έπεσε κατά 46%.
Τι δηλοί ο μύθος; Ίσως ότι όλες οι αγορές δεν είναι για όλες τις εταιρείες, όσο μεγάλες κι αν είναι αυτές. Ειδικά δε στην αγορά των προσφορών, την υπόθεση αυτή μπορεί να την επιβεβαιώσει και το Facebook το οποίο επίσης δοκίμασε τα νερά της, επίσης χωρίς επιτυχία.
Σχόλια