Η ίδια η Google διατείνεται ότι είναι πάντα διάφανη σε ό,τι αφορά το πώς λειτουργεί η μηχανή αναζήτησής της, όμως όσοι παρακολουθούμε τα Ιντερνετικά τεκταινόμενα ξέρουμε ότι αυτό κάθε άλλο παρά ισχύει. (Για την ακρίβεια, το πώς λειτουργεί πραγματικά η ναυαρχίδα της εταιρείας, πολύ λίγα πράγματα είναι γνωστά, και από μια μεριά δικαίως).
Συνεπώς, όταν στο επίσημο μπλογκ της εμφανίζεται ένα ποστ το οποίο περιγράφει με αρκετές λεπτομέρειες κάποιες αλλαγές στους αλγορίθμους αναζήτησης, αρχίζουμε να αναρωτιόμαστε γιατί. Και η μόνη απάντηση που μας έρχεται στον νου, είναι ο διαρκής αγώνας μεταξύ Google και αντιμονοπωλιακών αρχών σε όλα τα μέτωπα -ειδικά στον τομέα της αναζήτησης που βρίσκεται πολύ ψηλότερα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, και με δεδομένες τις ενστάσεις που ακούγονται συχνά για τον τρόπο που παρουσιάζεται μια εταιρεία στα αποτελέσματα αναζήτησης, δεν είναι περίεργο που η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission/FTC) θα ήθελε πολύ να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες. Και εμείς!
Σχόλια