Και από τους αλγόριθμους και τη, μερική έστω, δημοσιοποίησή τους σε κάτι άλλο, επίσης από τη Google: ο αντίλογος στο iTunes, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη μουσική είναι πλέον πραγματικότητα στο Android Market ή για την ακρίβεια στο Google Music, το οποίο πρόκειται σύντομα να ενσωματωθεί με το Android Market και με το Google +. Απλώς, η υπηρεσία προς το παρόν, διατίθεται μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, οπότε για τις συγκρίσεις θα χρειαστεί να περιμένουμε αρκετά ακόμη,
Τα δεκατρία εκατομμύρια τίτλοι από δίκτυα και εταιρείες όπως το Universal Music Group, το Sony Music Entertainment, η EMI, το Merlin και η Beggar's Banquet, σίγουρα θα φανούν ελκυστικά στους χρήστες του Android (το οποίο, δεν πρέπει να ξεχνάμε, παραμένει το πρώτο λειτουργικό σε κινητά και tablets) και θα κρατήσουν το "σύννεφο" της εταιρείας εντός του παιχνιδιού ανταγωνισμού με την Amazon και την Apple. Οι αναλύσεις που διαβάσαμε πάντως, υποστηρίζουν ότι η προσφορά μουσικής δε θα ανατρέψει το σκηνικό αλλά θα απλώς θα περιορίσει τις διαρροές χρηστών σε άλλα δίκτυα.
Σχόλια