Η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors σταματάει τη διαφήμισή της στις σελίδες του Facebook λόγω της χαμηλής αποτελεσματικότητάς τους.
Το πρακτορείο Reuters σχολιάζει πως η απόφαση της 3ης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ είναι το πρώτο ορατό ρήγμα στη στρατηγική του Facebook και υπογραμίζει τις αμφιβολίες σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο.
Η General Motors διευκρινίζει πως θα παραμείνει εντός του Facebook ενημερώνοντας τις σελίδες που έχει δημιουργήσει για την προβολή των προϊόντων της. Αλλωστε δεν της κοστίζουν και τίποτα.
Η απόφαση της εταιρείας προκάλεσε το δηκτικό σχόλιο του μεγάλου της ανταγωνιστή, της Ford, που δηλώνει πως οι δικές της διαφημίσεις στο Facebook αποδίδουν διότι είναι καλύτερα σχεδιασμένες...
Σχόλια