H General Motors πάτησε φρένο στο Facebook

Σταματά τις διαφημίσεις λόγω χαμηλής αποτελεσματικότητας

Deasy @ 16.05.2012
H General Motors πάτησε φρένο στο Facebook

Η αυτοκινητοβιομηχανία General Motors σταματάει τη διαφήμισή της στις σελίδες του Facebook λόγω της χαμηλής αποτελεσματικότητάς τους.

Το πρακτορείο Reuters σχολιάζει πως η απόφαση της 3ης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ είναι το πρώτο ορατό ρήγμα στη στρατηγική του Facebook και υπογραμίζει τις αμφιβολίες σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο.

Η General Motors διευκρινίζει πως θα παραμείνει εντός του Facebook ενημερώνοντας τις σελίδες που έχει δημιουργήσει για την προβολή των προϊόντων της. Αλλωστε δεν της κοστίζουν και τίποτα. 

Η απόφαση της εταιρείας προκάλεσε το δηκτικό σχόλιο του μεγάλου της ανταγωνιστή, της Ford, που δηλώνει πως οι δικές της διαφημίσεις στο Facebook αποδίδουν διότι είναι καλύτερα σχεδιασμένες...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,FACEBOOK,ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home