Συστατικά επιτυχίας για Mobile Internet

Τέσσερα είναι τα σημεία που δίνει σημασία ο καταναλωτής: ποιότητα και κάλυψη δικτύου, χρέωση υπηρεσίας και κατανοητό πρόγραμμα χρήσης.

Deasy @ 14.06.2012
Συστατικά επιτυχίας για Mobile Internet

Τα συστατικά με τα οποία ένας πάροχος μπορεί να προσφέρει με επιτυχία υπηρεσίες Mobile Internet μελέτησε η νέα έρευνα του Ericsson ConsumerLab με τίτλο «Smarter Mobile Boradband».  

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι πιο σημαντικοί λόγοι για την επιλογή ενός συγκεκριμένου προγράμματος από ένα χρήστη mobile internet είναι οι εξής: η ποιότητα του δικτύου και η κάλυψη, η χρέωση για τη χρήση της υπηρεσίας και η ευκολία της κατανόησης του προγράμματος. Επιπλέον, βρέθηκαν διαφορές στην έρευνα για το πώς οι ερωτηθέντες αντέδρασαν για θέματα σχετικά με τη διαχείριση κίνησης και τη χρέωση. Κάποια στοιχεία κρίθηκαν ως ιδιαίτερα ελκυστικά για όλες τις αγορές, ενώ κάποια ήταν ελκυστικά σε συγκεκριμένες αγορές, αποδεικνύοντας ότι οι προσφορές και η ελκυστικότητα των προγραμμάτων ποικίλλει ανάμεσα σ’ όλες τις χώρες του κόσμου.

 

Προσέλκυση νέων πελατών

Ένα θέμα που προβληματίζει πολλούς διαχειριστές είναι πώς θα προσελκύσουν νέους χρήστες, καθώς και πώς οι υπάρχοντες χρήστες μπορούν να αυξήσουν τη χρήση. Η έρευνα ανέδειξε κάποιους τρόπους για την επίτευξη των παραπάνω. Το 40 – 45% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι θα χρησιμοποιούσαν περισσότερο το κινητό τους τηλέφωνο, αν είχαν πρόσβαση σε καλύτερη ταχύτητα internet. Επιπλέον το 30 – 45% ανέφεραν ότι η χαμηλή χρέωση δεδομένων είναι το βασικό στοιχείο για την αύξηση της χρήσης, ενώ το 30 – 40% ανέφεραν ότι η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας για το κινητό τηλέφωνο είναι εξίσου σημαντικό. Τέλος το 30 – 40% ανέφερε ότι η καλύτερη κάλυψη δικτύου επηρεάζει επιπλέον τη χρήση. Είναι σημαντικό ότι πολλοί καταναλωτές εκδηλώνουν την απογοήτευσή τους για την πληρωμή ενός προγράμματος που δεν χρησιμοποιούν πλήρως, παράγοντας που θα μπορούσε να ωφελήσει περισσότερο τα εξατομικευμένα προγράμματα πληρωμής.

Τοπικές διαφορές

Επιπλέον, η έκθεση εντόπισε διαφορές στον τρόπο που οι ερωτηθέντες των τεσσάρων χωρών μπορούν να αντιμετωπίσουν διαφορετικά σενάρια χρέωσης. Στη Βραζιλία, οι χρήστες ήταν περισσότερο υπέρ της επιλογής και πληρωμής συγκεκριμένων υπηρεσιών, ενώ οι χρήστες στην Ινδονησία τους ενδιέφερε περισσότερο η γρήγορη ταχύτητα. Στις Η.Π.Α. και στο Ηνωμένο Βασίλειο, ένα εκ των δύο θεμάτων που προσελκύουν τους χρήστες είναι η ικανότητα να ελέγχουν το κόστος χρήσης του προγράμματος σε περιαγωγή.

Τέλος, σύμφωνα με την έκθεση ένας τρόπος για να γίνει η χρέωση ‘έξυπνη’ από τη μεριά του καταναλωτή και την ίδια στιγμή να προωθείται η ‘βαριά’ χρήση και η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, είναι η μεθοδική δημιουργία αξίας (value). Επιτρέποντας στους χρήστες να έχουν ένα πραγματικά απεριόριστο πρόγραμμα για συγκεκριμένες υπηρεσίες που έχουν άμεση σχέση με την καθημερινότητά τους, δεν θα νιώθουν οι ίδιοι περιορισμένοι στη χρήση αυτών των υπηρεσιών. Οι σχετικές υπηρεσίες, που θα συμπεριληφθούν στα απεριόριστα προγράμματα, θα ποικίλλουν για κάθε ομάδα χρηστών: Οι χρήστες από τις Η.Π.Α. και το Ηνωμένο Βασίλειο επικεντρώνονται στο γενικό internet browsing, στα e–mails, στην κοινωνική δικτύωση, στην πρόσβαση Wi – Fi και στις υπηρεσίες για χάρτες. Στη Βραζιλία, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο το internet browsing, την κοινωνική δικτύωση και τα άμεσα μηνύματα, ενώ συγκεκριμένα η κοινωνική δικτύωση είναι η υπηρεσία που χρησιμοποιείται πρωτίστως στην Ινδονησία.

Η έρευνα επικεντρώθηκε στη χρήση του internet μέσω των κινητών τηλεφώνων και πραγματοποιήθηκε σε τέσσερις χώρες, καλύπτοντας παραπάνω από 2.300 συνεντεύξεις σε Ηνωμένο Βασίλειο, Η.Π.Α., Ινδονησία και Βραζιλία.

MOBILE INTERNET,ERICSSON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home