Ισχυρό τοπικό ανταγωνισμό πρόκειται να αντιμετωπίσει η Amazon στην Ιαπωνία όταν αποφασίσει τελικά να λανσάρει και στη δική της αγορά το Kindle (είχε αναγγελθεί τον Απρίλιο αλλά αναβλήθηκε επ’ αορίστω): η Rakuten, ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες της ιαπωνικής αγοράς λιανικής και με πλήθος επενδύσεις, μεταξύ των οποίων και σε μια από τις γνωστότερες ομάδες μπέιζμπολ, έχοντας εξαγοράσει την καναδική Kobo η οποία παράγει ένα δικό της αναγνώστη με την ίδια ονομασία, ανακοίνωσε εχθές ότι πρόκειται να τον κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά με τιμή μόλις 80 ευρώ.
Ως προς το περιεχόμενο, ο Kobo διαθέτει ήδη περί τα 2,5 εκατομμύρια τίτλους με μόλις 30.000 στα ιαπωνικά, όμως η Rakuten σχεδιάζει να ανεβάσει τον αριθμό αυτόν στο 1,5 εκατομμύριο όσο πιο σύντομα γίνεται· το «όραμα» της εταιρείας, σύμφωνα με τον CEO της Μικιτάνι Χιρόσι είναι μια «παγκόσμια αναγνωστική επανάσταση», πράγμα που σημαίνει ότι η Rakuten δε σκέφτεται να περιοριστεί στο ιαπωνικό έδαφος.
Σχόλια