Αν και η εταιρεία για λογαριασμό της οποίας δημιουργήθηκε είναι αυτή τη στιγμή αρκετά αμφιλεγόμενη (κυρίως λόγω μιας εμπλοκής της σε ένα μετρίου μεγέθους σκάνδαλο που περιλαμβάνει βετεράνους του αμερικανικού στρατού), το συγκεκριμένο infographic δίνει μια πολύ καλή εικόνα σχετικά με τη θέση των social media στον εταιρικό κόσμο.
Αν και πολλά από τα δεδομένα που περιλαμβάνει ακούγονται κατά καιρούς σε διάφορα sites και blogs του χώρου, έχοντάς τα κανείς μαζί μπορεί να έχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το πώς οι μεγάλες εταιρείες αξιοποιούν (ή δεν αξιοποιούν τα SNS). Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία: τα αμερικανικά πανεπιστήμια χρησιμοποιούν το Pinterest για να αλιεύσουν μελλοντικούς φοιτητές, ενώ μεταξύ των εταιρειών που το 2011 συγκαταλέγονταν στον κατάλογο Fortune 500, το 58% έχει σελίδα στο Facebook και το 62% λογαριασμό στο Twitter –αντίθετα, μεταξύ των ίδιων εταιρειών, blog διαθέτει μόνο το 23% (ως αιτία για το χαμηλό ποσοστό δίνεται το κόστος συντήρησης-ανανέωσής των blogs).
Σχόλια