Πριν 9 μήνες η διαφήμιση στο κινητό του Facebook κυμαινόταν στο μαγικό αριθμό 0. Στο τέλος του 3ου τριμήνου του 2012, η διαφημιστική αυτή κατηγορία αντιστοιχεί στο 14% του συνόλου της διαφήμισης που κερδίζει το Facebook. Ειδικότερα, ξεπέρασε τα 150 εκατομμύρια δολάρια στο τρίτο τρίμηνο, ενώ βάσει της αναγωγής που έκαναν οι αναλυτές σε ετήσια βάση τα έσοδα μπορούν να ξεπεράσουν τα 600 εκατομμύρια. Μάλιστα, αν βασιστούμε στις δηλώσεις του οικονομικού διευθυντή της εταιρείας, η διαφήμιση στο κινητό τηλέφωνο –το τελευταίο διάστημα- παράγει έσοδα 4 εκατομμυρίων δολαρίων την ημέρα, ένας ρυθμός που αν τον ανάγεις σε ετήσια βάση, το νούμερο ξεπερνάει το 1 δις. δολάρια.
Τα νούμερα που ανακοίνωσε χθες το Facebook, στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του τριμήνου που έληξε στο τέλος Σεπτεμβρίου, φανερώνουν ότι το μεγάλο social network κινείται ιδιαίτερα δυναμικά στο χώρο της mobile διαφήμισης. Και μάλιστα, στο κόλπο δεν έχει μπει ακόμα το Instagram με τα 100 εκατομμύρια χρήστες, κάτι το οποίο μάλλον αναμένεται να γίνει σύντομα.
UPDATE Τετάρτη Απόγευμα
Τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Facebook, είχαν και εντυπωσιακό αντίκρυσμα στην κίνηση της μετοχής του. Ήδη, στις προσυνεδριακές συναλλαγές, η μετοχή παρουσιάζει αύξηση 26%, με την τιμή της να έχει ξεπεράσει τα 24,60 δολάρια.
Σχόλια