Τα τελευταία 4 χρόνια στα βρετανικά Christmas Charts ήταν πλέον παράδοση, καλύτερο single να επιλέγεται το τραγούδι του νικητή του reality X-Factor. Φέτος όμως μια πρωτοβουλία μέσω Facebook για αλλαγή του συγκεκριμένου status quo είχε ως αποτέλεσμα την ανατροπή των αποτελεσμάτων και την επιλογή ως Νο1 single το Killing In The Name των Rage Against The Machine. Ένα τραγούδι που κυκλοφόρησε το 1992. Η καμπάνια είχε λοιπόν ως αποτέλεσμα το Killing In The Name να φθάσει σε αριθμό πωλήσεων τις 500.000 (οι οποίες προήλθαν μόνο από downloads, δημιουργώντας ένα ακόμη ρεκόρ), έναντι 450.000 για το The Climb του Joe McElderry, νικητή του φετινού X-Factor.
Η επιλογή του σκληρού ροκ τραγουδιού (με στίχους παροτρύνουν την επανάσταση ενάντια στον έλεγχο) έναντι του soft pop τραγουδιού, που ήταν το φαβορί στα χαρτιά αποτελεί μεγάλο θέμα συζήτησης στα βρετανικά ΜΜΕ, αναζωπυρώνοντας το ενδιαφέρον για ένα θεσμό που έδειχνε να είχε βαλτώσει και αναδεικνύοντας για μια ακόμα φορά τη δυναμική του Internet.
Αν θέλετε να θυμηθείτε το Killing in the name: http://www.youtube.com/watch?v=fkuOAY-S6OY
Σχόλια