Όχι ακριβώς "Call of Duty"

Όχι ακριβώς 'Call of Duty'

Το κλισέ περί του gaming ως καθαρά αντρικής υπόθεσης φαίνεται ότι προσπαθεί να καταρρίψει ένα κομμάτι της ιαπωνικής βιομηχανίας παιχνιδιών* τα συγκεκριμένα παιχνίδια λέγονται "οτόμε" (η λέξη σημαίνει κάτι σαν "νεαρή δεσπονίς") και παρότι έχουν μια ιστορία σχεδόν 20 χρόνων, μετά την έλευση των smartphones έχουν πραγματικά απογειωθεί καθώς στο παραδοσιακό κοινό τους από έφηβες κοπέλες, έχουν προστεθεί και ανύπαντρες γυναίκες ηλικιών μέχρι τα 35-40.

Αυτό που κάνει τα συγκεκριμένα παιχνίδια πολύ επιτυχημένα είναι ότι είναι role-playing/simulation και το περιεχόμενό τους είναι πάντοτε ρομαντικό* μ' άλλα λόγια επιτρέπουν στις παίκτριες να μεταφερθούν σε έναν κόσμο που θυμίζει τα μυθιστορήματα τύπου "Άρλεκιν" και να φλερτάρουν με γοητευτικούς πρίγκιπες, τυχοδιώκτες και άλλες κινηματογραφικές φιγούρες. Όσο για νούμερα, σύμφωνα με το "Japan Daily Press"  η συγκεκριμένη αγορά είχε τζίρο για το 2011, 177,3 εκατομμύρια δολάρια* αν ακούγεται λίγο, αξίζει να σκεφθεί κανείς ότι κάθε επεισόδιο των παιχνιδιών κοστίζει κατά μέσο όρο 5,98 δολάρια.

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home