Αν για όλον τον κόσμο οι πρωταγωνιστές της χρονιάς ήταν η Apple και τα SNS, η Ιαπωνία πρωτοτύπησε: ευθυγραμμίστηκε μεν ως προς τα social networks αλλά ανέδειξε για μια ακόμα φορά τη δική της πρόταση, το Line της εταιρείας ΝΗΝ για το οποίο γράψαμε μεν το καλοκαίρι αλλά το οποίο έκτοτε κατάφερε να ξεπεράσει τα 75 εκατομμύρια χρήστες (περίπου το 1/3 των χρηστών κινητής στη χώρα) με το 86% αυτών ενεργό σε μηνιαία βάση και το 40% ενεργό σε ημερήσια βάση.
Αν και η βασική υπηρεσία που προσφέρει το Line είναι το chat και οι φωνητικές κλήσεις, η αλματώδης επιτυχία του έχει κάνει την εταιρεία να το μετατρέψει σε πλήρη πλατφόρμα πάνω από την οποία τρέχουν εφαρμογές, παιχνίδια και, επειδή πρόκειται για την Ιαπωνία και την εμμονή της με τις χαριτωμένες μασκότ, σε χώρο πώλησης αβατάρ/emoticon* οι πωλήσεις των τελευταίων μάλιστα αποφέρουν στην ΝΗΝ περί τα 4 εκατομμύρια δολάρια το μήνα.
Σχόλια