Τα στοιχεία της εταιρείας Fiksu, η οποία ειδικεύεται στο μάρκετινγκ εφαρμογών για κινητά επικαλείται το Reuters για έναν ακόμη απολογισμό της χρονιάς που πέρασε -πιο συγκεκριμένα, για την καταγραφή των πιο δημοφιλών apps για το 2012. Όχι ότι τα αποτελέσματα είναι εξόχως εκπληκτικά δηλαδή: η πιο δημοφιλής δωρεάν εφαρμογή ήταν του YouTube και η πιο δημοφιλής εμπορική το Angry Birds (ναι, ακόμα!) ενώ στις ψηλές θέσεις ακολούθησαν τα apps του Instagram και του Facebook.
Άλλες επιτυχημένες εφαρμογές ήταν το παιχνίδι ζωραφικής Draw Something, το επίσης σχετικό με τη ζωγραφική σημειωματάριο Paper, το μουσικό Songza καθώς και μια σειρά από τίτλους που σχετίζονται με την παροχή πιο καθημερινών υπηρεσιών όπως η εξεύρεση ξενοδοχείων και ταξί, η ενημέρωση για τα τρέχοντα συμβάντα και οι πληρωμές μέσω κινητών* πέραν των ίδιων των εφαρμογών, οι παραπάνω επισημάνσεις έχουν ενδιαφέρον γιατί εικονογραφούν και συγκεκριμένες τάσεις που σίγουρα θα δούμε να διογκώνονται και μέσα στο 2013.
Σχόλια