Πληθώρα δημοσιευμάτων συνόδευσαν την ανακοίνωση της Disney ότι πρόκειται να κλείσει τη LucasArts, το κομμάτι της Lucasfilm που σχεδίαζε παιχνίδια υπολογιστών και που όφειλε το δημοφιλέστερο κομμάτι της παραγωγής της στην εκμετάλλευση του Star Wars -εκατομμύρια gamers σε όλον τον κόσμο θα θυμούνται για πάντα τίτλους όπως οι X-Wing, Dark Forces και The Secret of Monkey Island.
Παρότι δε υπήρξε μια αρκετά μεγάλη γκάμα απόψεων για το τι ήταν αυτό που οδήγησε στο κλείσιμο της τριαντάχρονης εταιρείας, η πιο κοντινή στην πραγματικότητα δείχνει να είναι αυτή που εκφράζει στο ReadWriteWeb, ο Μπράιαν Σ. Χολ: η εξαγορά της Lucasfilm (και, κατά συνέπεια, όλων των τομέων δραστηριότητάς της) ήταν μια εξαγορά περιεχομένου και δη του περιεχομένου του Star Wars, κάτι που θα ενίσχυε τον ήδη πανίσχυρο κολοσσό της ψυχαγωγίας στον κινηματογράφο, την τηλεόραση, τα θεματικά πάρκα και τα καταστήματα παιχνιδιών. Σε ένα τέτοιο τοπίο, δεν υπάρχει στην πραγματικότητα χώρος για μια LucasArts.
Σχόλια