Επί εβδομάδες κυκλοφορούσαν έντονες φήμες ότι λίγο μετά τη "μεγάλη ανακοίνωση" της Facebook που, δηλαδή περί αυτού που αποδείχθηκε ότι ήταν το Facebook Home θα ακολουθούσε κάποια ανάλογη από την Twitter, αυτή τη φορά εστιασμένη στο χώρο της μουσικής* δεδομένης της κινητικότητας πολλών εταιρειών στον τομέα του streaming πολλοί ήταν αυτοί που έβαζαν στοίχημα ότι το δημοφιλές microblog επρόκειτο να επεκταθεί επίσης προς αυτήν την κατεύθυνση.
Και δε διαψεύσθηκαν! Τόσο η Twitter, όσο και η We Are Hunted από την Αυστραλία ανακοίνωσαν ότι η πρώτη εξαγόρασε τη δεύτερη -για όσους δεν ξέρουν ποια είναι η We Are Hunted, πρόκειται για μια σχετικά νέα εταιρεία/εφαρμογή η οποία αναζητά τις μουσικές τάσεις στο Internet και διαμορφώνει μια σειρά από "charts" εξειδικευμένα ανά είδος, λαμβάνοντας υπόψη τι... παίζει στα κοινωνικά δίκτυα και στα μουσικά blogs. Όπως συχνά συμβαίνει, η ανακοίνωση δεν περιελάμβανε λεπτομέρειες όμως από ό,τι φαίνεται, οι δύο εταιρείες είχαν καταφέρει να κρατήσουν μυστική την εξαγορά για αρκετούς μήνες.
Τι θα κάνει η Twitter με το We Are Hunted; Σύμφωνα με τις περισσότερες πληροφορίες, εξακριβωμένες και μη, θα το χρησιμοποιήσει σα βάση για μια δική της εφαρμογή που θα ονομάζεται "Twitter Music". Το Twitter Music θα προτείνει στους χρήστες μουσική βάση των προτιμήσεων του κύκλου του στο κανονικό Twitter, ενώ το streaming θα γίνεται μέσω SoundCloud -γιατί άλλωστε να επαν-εφεύρει κανείς τον τροχό. Οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι η πρώτη έκδοση του Twitter Music θα εμφανιστεί ως το τέλος του Απριλίου και θα είναι για iOS* δεν είναι πολύ ριψοκίνδυνο να υποθέσει κανείς ότι οι υπόλοιπες πλατφόρμες πρόκειται να ακολουθήσουν λίαν συντόμως.
Πρώτα το Vine και τώρα το Twitter Music -ελάχιστες αμφιβολίες παραμένουν για το ότι η κατεύθυνση προς την οποία κινείται η Twitter είναι η ψυχαγωγία στο σύνολό της. Και το κοινό της μάλλον θα τη στηρίξει: ο λογαριασμός @TwitterMusic έχει ήδη σχεδόν δυόμισι εκατομμύρια followers, καθόλου άσχημο νούμερο για ένα προϊόν που ακόμα δεν υπάρχει. Αν σ' αυτό προστεθεί το άνοιγμα προς τη διαφήμιση και την τηλεόραση σχηματίζεται μια εικόνα που απαιτεί να αρχίσουμε να κοιτάμε το μπλε πουλάκι από το Σαν Φρανσίσκο με ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον.
Σχόλια