Σε πολύ σημαντικό ζήτημα αναδεικνύει την ταχύτητα πρόσβασης στο Internet για τον Ευρωπαίο πολίτη η τελευταία έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς ποσοστό 45% των χρηστών φαίνεται να είναι πρόθυμο να αλλάξει πάροχο για να πάρει καλύτερες ταχύτητες, καλύπτοντας την απόσταση από το πρώτο κριτήριο επιλογής ενός παρόχου που δεν είναι άλλο από τη χρέωση. Μάλιστα, η έρευνα σημειώνει ότι ποσοστό 40% των χρηστών αντιμετωπίζει προβλήματα πρόσβασης σε περιεχόμενο ή εφαρμογές, λόγω χαμηλών ταχυτήτων.
Η έρευνα του Ευρωβαρόμετρου αναδεικνύει μεταξύ άλλων και τη σημασία που δίνουν οι καταναλωτές στην ποιότητα των υπηρεσιών, καθώς ποσοστό 20% δηλώνει ότι αντιμετωπίζει δυσκολίες σε υπηρεσίες που σχετίζονται με video, μουσική, παιχνίδια ή κατά τη ζωντανή παρακολούθηση κάποιων events. Επιπρόσθετα και η ποιότητα συνομιλίας είναι ένα στοιχείο, όπου ο χρήστης φαίνεται να αντιμετωπίζει συχνά προβλήματα, καθώς ποσοστό μόλις 38% δηλώνει ικανοποιημένο από την ποιότητα που λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο. Στο σταθερό τηλέφωνο το ποσοστό ανεβαίνει στο 49%, ενώ στις τηλεφωνικές κλήσεις μέσω Internet πέφτει στο 25%.
Σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα του 2012, ο αριθμός των νοικοκυριών που έχει τουλάχιστον μία σύνδεση κινητής τηλεφωνίας ανέβηκε 14 ποσοστιαίες μονάδες στο 44%, ενώ αναλλοίωτο παρέμεινε το ποσοστό εκείνων που προτιμούν συνδυαστικά πακέτα υπηρεσιών (κινητή, σταθερή, Internet και τηλεόραση) από τον ίδιο πάροχο (45%). Από την άλλη πλευρά, το 40% των νοικοκυριών δηλώνει ότι θα άλλαζε την εταιρεία που του προσφέρει τις συνδυαστικές υπηρεσίες, όμως αντιμετωπίζει δυσκολίες στην σύγκριση των συνδιαστικών πακέτων των εταιρειών.
Σχόλια