Τον περασμένο χειμώνα έκανε αίσθηση με τη διάθεση σε μια μέρα και των 13 επεισοδίων της (βραβευμένης πλέον με Emmy) σειράς House of Cards, μια κίνηση που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής μπορεί να απολαύσει τηλεοπτικό περιεχόμενο. Το επόμενο βήμα είναι, όπως φαίνεται, ο κινηματογράφος, κρίνοντας από την ομιλία του Ted Sarandos σε πρόσφατο συνέδριο.
“Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε στο χώρο της τηλεόρασης μπορεί να επεκταθεί και στο χώρο του κινηματογράφου. Με άλλα λόγια για ποιο λόγο οι πρεμιέρες των ταινιών να πρέπει να πραγματοποιούνται μόνο στις κινηματογραφικές αίθουσες και όχι ταυτόχρονα σε μια υπηρεσία, όπως το Netflix, παρέχοντας στο κοινό το δικαίωμα επιλογής;” ανέφερε μεταξύ άλλων το υψηλόβαθμο στέλεχος της αμερικάνικης εταιρείας.
Μάλιστα, οι φιλοδοξίες του Netflix δεν περιορίζονται σε ταινίες χαμηλού budget αλλά όπως σημείωσε ο Ted Sarandos σε «μεγάλες ταινίες» υψηλού προϋπολογισμού αναφέροντας ότι αυτό το καλοκαίρι παίχτηκαν περισσότερες από κάθε άλλη χρονιά ταινίες με budget μεγαλύτερο των 75 εκατομμυρίων δολαρίων, χωρίς όμως να έχουν τα απαραίτητα έσοδα από την προβολή τους στις κινηματογραφικές αίθουσες.
Μάλιστα, ο κ. Sarandos έριξε ευθείες βολές προς τους ιδιοκτήτες των κινηματογραφικών αιθουσών, οι οποίοι είναι εντελώς αρνητικοί στην ιδέα να αλλάξει η αλυσίδα διανομής των ταινιών στην οποία προηγούνται οι κινηματογράφοι, έπονται τα DVD clubs και οι video on demand υπηρεσίες και ακολουθούν οι υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης. «Με την πρακτική τους αυτή όχι μόνο στραγγαλίζουν την καινοτομία και τη διανομή των ταινιών αλλά μπορεί να καταλήξουν να σκοτώσουν την ίδια την δραστηριότητά τους και κατ’ επέκταση τον κινηματογράφο συνολικά».
Αν θέλετε να παρακολουθήσετε την ομιλία του Ted Sarandos δείτε το παρακάτω βίντεο. Οι τοποθετήσεις του σχετικά με τα παραπάνω που αναφέρουμε ξεκινούν στο 19ο λεπτό του βίντεο.
Σχόλια