Να πάρει πάνω της και το κομμάτι της παροχής τηλεοπτικού προγράμματος προσπαθεί η Sony, παρουσιάζοντας την δική της εκδοχή του Internet TV. Αυτό επιχειρεί η νέα συνδρομητική, cloud υπηρεσία που αναμένεται σύντομα από την εταιρεία, προσφέροντας επιπλέον και ζωντανό πρόγραμμα.
Σύμφωνα με όσα δήλωσαν τα στελέχη της εταιρείας στην CES, το λανσάρισμα της υπηρεσίας σε δοκιμαστικό επίπεδο αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές χρονικό διάστημα στις ΗΠΑ, προσφέροντας ζωντανό αλλά και εγγεγραμμένο περιεχόμενο, το οποίο ο συνδρομητής θα μπορεί να «στριμάρει» σε τηλεοράσεις, παιχνοδοκονσόλες και φορητές συσκευές, ενώ βέβαια θα του παρέχονται και όλες οι δυνατότητες αναζήτησης.
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το εμπορικό μοντέλο και το κόστος της υπηρεσίας δεν έγιναν γνωστές, καθώς τα στελέχη της εταιρείας ανέφεραν ότι πολύ σύντομα θα γίνει αναλυτική ενημέρωση.
Γεγονός είναι ότι η Sony κινείται αρκετά διαφορετικά από τον τρόπο με τον οποίο κινούνται άλλα μεγάλα ονόματα της τεχνολογίας στο χώρο του Internet TV. Μια κατεύθυνση που σε ένα βαθμό είχε αρχίσει να διαφαίνεται, καθώς η ιαπωνική εταιρεία δεν είχε μπει στο παιχνίδι της υλοποίησης ενός app store, όπως έχουμε δει από εταιρείες από Samsung και LG μέσω των έξυπνων τηλεοράσεων (Smart TV) που διαθέτουν στην αγορά. Μένει να δούμε αν η κίνηση αυτή θα φέρει κα τα προσδοκόμενα αποτελέσματα. Σε συνδυασμό πάντως και με την άλλη υπηρεσία (Playstation Now), που ανακοίνωσε χθες, δείχνει ότι θέλει να πάρει τα ηνία στην οικιακή (τουλάχιστον) διασκέδαση.
Σχόλια