Ζάκερμπεργκ στο f8: προσωπικά δεδομένα και διαφημίσεις

Ζάκερμπεργκ στο f8: προσωπικά δεδομένα και διαφημίσεις

Δια στόματος Μαρκ Ζάκερμπεργκ έρχεται η διαβεβαίωση ότι η Facebook θα αρχίσει να αντιμετωπίζει κάπως πιο σοβαρά το θέμα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της –τουλάχιστον σε ό,τι σχετίζεται με τη χρήση της ταυτότητάς τους στο Μεγάλο Μπλε Δίκτυο για να κάνουν login σε τρίτα sites και εφαρμογές. Από τα λεγόμενα του επικεφαλής της εταιρείας στο συνέδριο F8 για τους developers της πλατφόρμας της οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν, αν και προσωρινά, ένα ανώνυμο login που θα τους επιτρέπει να ελέγχουν πόσα και ποια από τα προσωπικά τους δεδομένα θα παίρνει το site ή η εφαρμογή.

Στο ίδιο συνέδριο, η εταιρεία ανακοίνωσε (όπως είχαν προβλέψει κάποιοι) το Facebook Audience Network, τη δική της εκδοχή για το πώς μπορεί να λειτουργήσει η διαφήμιση στα κινητά –για όσους δεν βρίσκονταν στο συνέδριο, παρουσιάσεις και λεπτομέρειες για τις δύο νέες υπηρεσίες υπάρχουν στο ειδικό site της εταιρείας για τους developers.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home