Στην ανανέωση της αλυσίδας καταστημάτων της προχωράει η Wind, η οποία σήμερα παρουσίασε το νέο σχεδιασμό και τα νέα χαρακτηριστικά τους στους εκπροσώπους Τύπου. Τα νέα στοιχεία, πέρα από την πλήρη αισθητική ανανέωση των χώρων, περιλαμβάνουν διαδραστικές οθόνες αφής στις οποίες οι χρήστες μπορούν είτε μόνοι τους είτε με τη βοήθεια του προσωπικού της εταιρείας να επιλέξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Ταυτόχρονα, οι βιτρίνες αλλά και οι εσωτερικοί χώροι των καταστημάτων αποκτούν οθόνες, στις οποίες η εταιρεία μπορεί να δείχνει τα διαφημιστικά της μηνύματα. Μάλιστα, τόσο αυτά όσο και η μουσική που θα ακούγεται στους χώρους των καταστημάτων είναι δυνατό να διαχειρίζεται κεντρικά από την εταιρεία και όχι μέσα από το εκάστοτε κατάστημα. Τέλος, μέσα στα καταστήματα έχουν δημιουργηθεί ιδιαίτερη χώροι τόσο για την χαλάρωση των επισκεπτών με δωρεάν wifi όσο και για την εξυπηρέτηση των επαγγελματιών συνδρομητών της εταιρείας.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό της Wind, ήδη μέσα στο Σεπτέμβριο θα λειτουργούν 12 ανανεωμένα καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις, ενώ έως το τέλος του 2014 θα λειτουργήσουν συνολικά 40 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Μέσα στην επόμενη χρονιά αναμένεται να ολοκληρωθεί η αλλαγή του συνόλου των καταστημάτων της εταιρείας. Το σύνολο της επένδυσης για την ανανέωση των καταστημάτων αναμένεται να αγγίξει τα 20 εκατομμύρια ευρώ.
Σχόλια