JD.com και Alibaba στο αυτοκίνητο και τον τουρισμό

JD.com και Alibaba στο αυτοκίνητο και τον τουρισμό
O Τζακ Μα, διευθύνων σύμβουλος της Alibaba.

Πριν από μερικά χρόνια θα το αποκαλούσαμε «portal για το αυτοκίνητο» και η περιγραφή μοιάζει ακόμα κατάλληλη για το Bitauto ένα από τα πιο πετυχημένα κινεζικά sites που απευθύνονται στην αγορά αυτοκινήτου –τόσο στους αγοραστές, όσο και στις εταιρείες και τους ντίλερ- και πλέον κομμάτι της… οικογένειας της JD.com της άσπονδης φίλης της Alibaba. Για το 25% του Bitauto, η JD.com έδωσε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό του 1,35 δις δολαρίων (πρόκειται για τη μεγαλύτερή της επένδυση ως τώρα) ελπίζοντας ότι διευρύνοντας τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου της, αυξάνει τις πιθανότητές της να ανέβει μια θέση και να εκθρονίσει την εταιρεία του Τζακ Μα από την κορυφή του κινεζικού e-commerce. Πέραν από τη συγκεκριμένη αγορά, διαβάζουμε ότι οι κολοσσοί του online κόσμου της Κίνας έχουν βάλει στο στόχαστρο και άλλες όπως αυτή του τουρισμού: και η JD.com και η Alibaba έκαναν σχετικές επενδύσεις 148 και 454 εκατομμυρίων αντίστοιχα τους τελευταίους τρεις μήνες.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ,ALIBABA,ΚΙΝΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home