Στο (τουλάχιστον) περίεργο οικονομικό κλίμα της εποχής είναι σημαντικό για τις εταιρείες είτε να διατηρούν είτε να ενισχύουν (έστω και λίγο) την πελατειακή τους βάση. Κάπως έτσι τα στοιχεία της Vodafone Ελλάδος για το τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου με τα οποία εμφανίζεται ενίσχυση στη βάση της εταιρείας τόσο στην κινητή όσο και στη σταθερή τηλεφωνία μπορούν να θεωρηθούν θετικά.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο βρετανικός στο τέλος Δεκεμβρίου 2014, οι πελάτες κινητής της ελληνικής θυγατρικής έφθασαν στα 5,05 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά 30 χιλιάδες σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο. Αντίστοιχα, οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας και Internet έφθασαν στις 474.000 χάρη στην προσθήκη των 454.000 γραμμών της hellas online, τα αποτελέσματα της οποίας ενοποιούνται πλέον με αυτά της Vodafone Ελλάδος, καθώς η τελευταία ελέγχει πάνω από το 91% της hellas online.
Τα έσοδα από υπηρεσίες για τη Vodafone Ελλάδος διαμορφώθηκαν στο συγκεκριμένο τρίμηνο στα 130 εκατ. στερλίνες, ακριβώς στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους (Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2013). Όμως, αν γίνει η προσαρμογή των ποσών αυτών σε ευρώ με βάση τις συναλλαγματικές ισοτιμίες που χρησιμοποιεί ο βρετανικός όμιλος (1,27 ευρώ ανά στερλίνα για το τρέχον οικονομικό έτος και 1,21 ευρώ για το προηγούμενο έτος) τότε τα έσοδα από υπηρεσίες στο τρίμηνο Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2014 διαμορφώθηκαν στα 165,1 εκατ. ευρώ έναντι 157,3 εκατ. ευρώ. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην πορεία της hellas online, τα αποτελέσματα της οποίας περιλαμβάνονται σε εκείνα της Vodafone Ελλάδος πλέον. Σύμφωνα πάντως με τη Vodafone, η πτώση στα έσοδα από υπηρεσίες για την κινητή τηλεφωνία σε ετήσια βάση ήταν μόλις 1,4% (όταν στο αμέσως προηγούμενο τρίμηνο ήταν στο -3,5%) δείγμα της επιβράδυνσης που υπάρχει όσον αφορά στην πτώση των εσόδων από υπηρεσίες στην ελληνική αγορά της κινητής τηλεφωνίας.
Σχόλια