7 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο

Deasy @ 09.02.2015
7 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο

Συνεχίζει να ενισχύεται η σχέση του Έλληνα με το Διαδίκτυο, το οποίο αποτελεί πλέον και σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς του, όπως δείχνει η έρευνα Web ID της Focus Bari. Σύμφωνα με τα βασικά της στοιχεία, σχεδόν 7 στους 10 Έλληνες (69,7% ηλικίας 13-74 ετών) χρησιμοποιούν το Internet, με τους 6 στους 10 μάλιστα να έχουν καθημερινή επαφή. Επαφή η οποία ενσιχύεται και στο επίπεδο του χρόνου που δαπανούν online οι Έλληνες, καθώς η μέση διάρκεια χρήσης του Internet για κάθε μέρα που συνδέονται έχει αυξηθεί στα 135 λεπτά.

Η έρευνα δείχνει ότι οι μικρότερες ηλικιακές ομάδες αποτελούν το πιο δυναμικό group χρηστών Internet, με ποσοστά πάνω από 90% (στις ηλικίες 13-34). Αντίστοιχα υψηλότερος είναι και ο μέσος χρόνος που δαπανούν online ο οποίος ξεκινάει από τα 142 λεπτά (ηλικίες 13-17) και φθάνει έως τα 177 λεπτά (ηλικίες 18-24).

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι η στροφή που παρουσιάζει ο Έλληνας καταναλωτής ως προς το μέσο που χρησιμοποιεί για να συνδεθεί στο Διαδίκτυο, με τις φορητές συσκευές να αυξάνονται σημαντικά. Smartphones και tablets αποτελούν κατά 42% τη συσκευή πρόσβασης στο Internet, ενώ για πρώτη φορά καταγράφονται και οι τηλεοράσεις έστω και με ένα πολύ μικρό ποσοστό της τάξεως του 0,6%.

1 στους 2 στα social media

Εκτός όμως από το Internet η έρευνα δείχνει ενισχυμένη και τη σχέση των Ελλήνων με τα social media, όπου 1 στους 2 συμμετέχει στα κοινωνικά δίκτυα, ενώ ταυτόχρονα ο μέσος ημερήσιος χρόνος που δαπανά σ΄αυτά φθάνει πλέον τα 77,9 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερο από το μισό χρόνο που δαπανά online ο Έλληνας, αυτός πηγαίνει στα social media.

Όπως είναι αναμενόμενο το δημοφιλέστερο (και με μεγάλη διαφορά) κοινωνικό δίκτυο είναι το Facebook (48,3%), με τα Google Plus, YouTube, Twitter και Instagram να ακολουθούν με μονοψήφια ποσοστά από 9,2% έως 7%. Αυξημένο εμφανίζεται και το ποσοστό των χρηστών των κοινωνικών δικτύων που παίζουν παιχνίδια σε τακτική βάση μέσα σ’ αυτά και το οποίο έχει διαμορφωθεί στο 32,6%.

Online αγορές

Η άνοδος της χρήσης του Internet φαίνεται ότι έχει παρασύρει και τις online αγορές, όπου το ποσοστό εκείνων που χρησιμοποιεί το Internet και γι’ αυτό το σκοπό φθάνει ήδη το 23,7%. Μάλιστα, όπως επισημαίνει η έρευνα ο μέσος αριθμός online αγορών για τους τελευταίους 6 μήνες έχει φθάσει τις 5,6 με το μέσο ποσό δαπάνης να αγγίζει τα 429 ευρώ.

Online μουσική

Πολύ κοντά στα παραπάνω νούμερα των online αγορών και στη συμπεριφορά ανά ηλικιακή ομάδα είναι και η ακρόαση ραδιοφώνου μέσω Internet, όπου ποσοστό 27,5% επιλέγει τους τελευταίους 6 μήνες αυτή τη λύση. Επιπλέον, το ισχυρότερο group των ακροατών ραδιοφώνου μέσω Internet είναι οι ηλικίες 18-44 με συνολικό ποσοστό 74,5%.

WEB,ΕΡΕΥΝΕΣ,FOCUS BARI,ΕΛΛΑΔΑ,ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home