Με αρκετές διαφορές σε σχέση με την κατάταξη των κατασκευαστών smartphones συνεχίζει να ανεβαίνει η αγορά των wearables bands (συμπεριλαμβάνονται τα έξυπνα βραχιόλια και ρολόγια), η οποία μέσα στο 2014 άγγιξε συνολικά τα 4,6 εκατομμύρια συσκευές, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Canalys.
Η εταιρεία σττην ανακοίνωσή της δεν δίνει ακριβή μερίδια για τους κατασκευαστές, ωστόσο επικεντρώνεται σε αρκετά στοιχεία που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά. Το πρώτο σημείο στο οποίο στέκεται είναι το λειτουργικό Android Wear, η πρόταση δηλαδή της Google σε επίπεδο λειτουργικού, για αυτές τις συσκευές, το οποίο παρουσιάστηκε σχεδόν στα μέσα της προηγούμενης χρονιάς. Σύμφωνα με την Canalys, οι πωλήσεις για το σύνολο των wearable bands με το συγκεκριμένο λειτουργικό έφθασαν τα 720.000, με το έξυπνο ρολόι της Motorola, το Moto 360 να αποτελεί τον καθαρό νικητή σ’ αυτήν την κατηγορία. Ταυτόχρονα επισημαίνεται ότι καλές επιδόσεις είχε και το LG G Watch R, οι πωλήσεις του οποίου κινήθηκαν πολύ καλύτερα από τις αντίστοιχες της προηγούμενης πρότασης της κορεάτικης εταιρείας.
Για το σύνολο της αγοράς η εταιρεία κάνει ιδιαίτερη αναφορά στην Xiaomi, τόσο λόγω των επιδόσεων όσο και κυρίως της διαφορετικής στρατηγικής πωλήσεων που ακολουθεί. Η προσιτή της πρόταση το Mi Band ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο σε πωλήσεις, εκ των οποίων τα 103.000 κομμάτια πουλήθηκαν μόλις την πρώτη ημέρα διάθεσης της συσκευής. Στην ίδια κατηγορία των προσιτών προϊόντων η Fitbit εξακολουθεί να παραμένει το νούμερο 1 όνομα. Σχετικά με τη Samsung, η ανακοίνωση στέκεται στο μεγάλο portfolio της εταιρείας, το οποίο της έδωσε την πρώτη θέση, ωστόσο θεωρεί ότι έχει μπροστά της ένα δύσκολο στοίχημα να προσελκύσει το κοινό στη δική της πλατφόρμα λειτουργικού Tizen.
Για το 2015, το ενδιαφέρον της Canalys επικεντρώνεται ως επί τω πλείστον στην Apple και το Apple Watch που αναμένεται να λανσάρει τον Απρίλιο, το οποίο αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στο σύνολο της αγοράς.
Σχόλια