Μία από τις πρώτες επιπτώσεις που βιώνουν οι άνθρωποι που ζουν με άνοια* είναι η απώλεια του χωροταξικού προσανατολισμού, ακόμα και σε γνωστά μέρη και περιβάλλοντα. Καθώς οι παίκτες του του παιχνιδιού “Sea Hero Quest” βρίσκουν το δρόμο τους μέσα από λαβύρινθους νησιών και παγόβουνων, τα στοιχεία πλοήγησης καταγράφονται, δημιουργώντας το μεγαλύτερο σύνολο δεδομένων σε παγκόσμιο επίπεδο, που θα οδηγήσει τους επιστήμονες ένα βήμα πιο κοντά στην ανάπτυξη νέων διαγνωστικών εξετάσεων για την άνοια.
To Sea Hero Quest ειναι το πρώτο παιχνίδι για καλό σκοπό παγκοσμίως, καθώς βοηθάει τους επιστήμονες να κατανοήσουν πώς πλοηγείται ο ανθρώπινος εγκέφαλος στο χώρο. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του παιχνιδιού, αν ένας από εμάς παίξει για 2 λεπτά αυτό το παιχνίδι στο κινητό ή το tablet του, οι επιστήμονες θα συγκεντρώσουν δεδομένα για την άνοια που ισοδυναμούν με 5 ώρες επιστημονικής έρευνας. Εάν 100.000 άτομα παίξουν για 2 λεπτά ο καθένας, αυτό ισοδυναμεί με περισσότερα από 50 χρόνια έρευνας.
Το Sea Hero Quest είναι το πρώτο παιχνίδι για καλό σκοπό είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Ομίλου Deutsche Telekom με τον βρετανικό κοινωφελή οργανισμό Alzheimer’s Research, το University College του Λονδίνου (UCL), το University of East Anglia (UEA) και σχεδιαστές βιντεοπαιχνιδιών. Το παιχνίδι υποστηρίζεται και από την Cosmote.
Το “Sea Hero Quest” είναι διαθέσιμο δωρεάν σε App Store και Google Play
* Η άνοια αναμένεται να επηρεάσει 135 εκατ. ανθρώπους σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2050, σύμφωνα με την έκθεση “The Global Impact of Dementia” (2013-2050). Στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της Παγκόσμιας Εταιρείας Νόσου Alzheimer (ADI), 197.000 άνθρωποι είχαν άνοια το 2015, ενώ προβλέπεται ο αριθμός αυτός να φτάσει στις 354.000 το 2050.
Σχόλια