Ανακοινώθηκε και επίσημα η επίτευξη συμφωνίας εξαγοράς της Yahoo από τη Verizon με τις δύο πλευρές να κλείνουν το deal στα 4,83 δισ. δολάρια. Μια συμφωνία που γράφει τους τίτλους τέλους για το ιστορικό όνομα του Internet ως μια αυτόνομη δραστηριότητα και ταυτόχρονα ισχυροποιεί σε μεγάλο βαθμό το portfolio των online υπηρεσιών της αμερικάνικης εταιρείας τηλεπικοινωνιών.
Συγκεκριμένα, μέσω της συμφωνίας η Verizon αποκτά τις υπηρεσίες Yahoo search, mail, καθώς επίσης και το περιεχόμενο (Yahoo Sports, Finance κ.α.) αλλά και το σύνολο της τεχνογνωσίας της Yahoo στον τομέα της διαφήμισης. Ταυτόχρονα, η εξαγορά προσφέρει στην Verizon άμεση πρόσβαση σε περίπου 1 δισ. καταναλωτές παγκοσμίως που εξακολουθούσαν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της Yahoo, 600 εκατομμύρια εκ των οποίων είναι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες μέσω smartphone. Όλα τα παραπάνω, έρχονται να προστεθούν σε media που ήδη ελέγχει η Verizon, όπως η Huffington Post, το TechCrunch και το aol.com, μετά την εξαγορά της AOL την προηγούμενη χρονιά.
Η συμφωνία δεν περιλαμβάνει την απόκτηση του μετοχικού μεριδίου που κατέχει η Yahoo στην Alibaba και στο Yahoo Japan, δύο περιουσιακά στοιχεία, η αξία των οποίων εκτιμάται κοντά στα 40 δισ. δολάρια. Τα δύο αυτά «κεφάλαια» θα αποτελέσουν ξεχωριστή εταιρεία, με μια νέα ονομασία.
Ωστόσο, άγνωστο παραμένει το μέλλον της διευθύνουσας συμβούλου της Yahoo, Μαρίσα Μάγερ. Στην επιστολή της προς τους εργαζόμενους η κ. Μάγερ αναφέρει ότι θα ήθελε να συνεχίσει να εργάζεται για τη Yahoo, όμως μάλλον δεν είναι μόνο δική της απόφαση. Πάντως, διαθέτει μια χρυσή ασφάλεια σε περίπτωση απόλυσης, καθώς προβλέπεται αποζημείωση ύψους 54,9 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σχόλια