Από μια μεγάλη επιτυχία σε μια αντίστοιχα μεγάλη ήττα κινδυνεύει να εξελιχθεί το νέο Samsung Galaxy Note 7, καθώς η εταιρεία αποφάσισε την ανάκληση των πωλήσεων της συσκευής, μετά από περιστατικά φωτιάς κατά τη διάρκεια φόρτισής της. Οι περιπτώσεις αυτές εκτιμώνται περίπου στις 35, με το πρόβλημα να εντοπίζεται στη μπαταρία της συσκευής. Η Samsung έχει προωθήσει ήδη στην αγορά 2,5 εκατομμύρια τεμάχια, τα οποία, όπως ανακοίνωσε η ίδια είτε θα αντικαταστήσει είτε θα επιστρέψει τα χρήματα σε εκείνους τους καταναλωτές που θέλουν να επιστρέψουν τη συσκευή.
Από τις μέχρι στιγμής δηλώσεις των υπευθύνων της εταιρείας έχει γίνει γνωστό ότι το πρόβλημα στην μπαταρία αφορά περιπτώσεις κατά τις οποίες το συγκεκριμένο εξάρτημα προέρχεται από προμηθευτές της εταιρείας και όχι τις μπαταρίες που έχουν κατασκευαστεί από την ίδια τη Samsung. Στις δηλώσεις αυτές, οι εκπρόσωποι της κορεάτικης εταιρείας ανέφεραν ότι προχώρησαν σε διάφορες συνεργασίες με προμηθευτές μπαταριών προκειμένου να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση του Samsung Galaxy Note 7.
Η διάθεση του Galaxy Note 7 ξεκίνησε από τα μέσα Αυγούστου σε συγκεκριμένες αγορές (π.χ. στις ΗΠΑ) ενώ στην ελληνική αγορά αναμενόταν στα μέσα Σεπτεμβρίου. Πάντως για τους ενδεχόμενους Έλληνες ήδη κατόχους της συσκευής η κορεάτικη εταιρεία έχει ενεργοποιήσει το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung στα τηλέφωνα από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και από κινητό: 210 6897691 και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό). Τηλέφωνα με τα οποία μπορούν να επικοινωνήσουν για να ενημερωθούν πως θα γίνει η αντικατάσταση της συσκευής.
Σε ότι αφορά την ημερομηνία έναρξης της κυκλοφορίας του Note 7 στην ελληνική αγορά αλλά και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρξει νέος προγραμματισμός. Αυτό ενδεχομένως να είναι το μικρότερο πρόβλημα για την κορεάτικη εταιρεία, με το σημαντικότερο να εντοπίζεται στο βαρύ πλήγμα που αφήνει η συγκεκριμένη εξέλιξη στο όνομά της.
Σχόλια