Με τις αμερικανικές εκλογές να απέχουν πια λιγότερες από 10 μέρες, το ενδιαφέρον όλων έχει επικεντρωθεί στο αν ο υποψήφιος του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος μπορεί να καλύψει τη διαφορά, είτε ενεργητικά (δηλαδή στρέφοντας ένα μεγαλύτερο κομμάτι του εκλογικού σώματος προς το μέρος του), είτε παθητικά (δηλαδή αποτρέποντας κάποιους ψηφοφόρους της Χίλαρι Κλίντον να πάνε στα εκλογικά τμήματα την επόμενη Τρίτη).
Στηριζόμενη σε ένα εκτενές ρεπορτάζ του Bloomberg, η “Washington Post” αναλύει την τακτική του Ντόναλντ Τραμπ στην τελική αυτή φάση και φέρνει στο προσκήνιο ότι κυρίαρχο κομμάτι της στρατηγικής του είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία για λογαριασμό του τα διαχειρίζονται άνθρωποι με ελάχιστη εμπειρία στην πολιτική αλλά προερχόμενοι από τον χώρο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Και παρότι όπως έχουμε πει και άλλοτε η άγνοια του ίδιου του κ. Τραμπ σαφώς επεκτείνεται και στην τεχνολογία, φαίνεται ότι το περιβάλλον του μπορεί να την κάνει να λειτουργήσει προς όφελός του.
Σχόλια