Ένα ακόμα χτύπημα στο Snapchat κατάφερε η Facebook στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας (αν και το “κατάφερε” είναι σχετικό: αν θα πιάσει θα το δούμε τους επόμενους μήνες!) Πρόκειται για το Messenger Day το οποίο μετατρέπει το Messenger σε κάτι ακόμα κοντινότερο στο Φαντασματάκι: ο χρήστης τραβάει ένα σέλφι ή ένα βίντεο, το πειράζει με τα σχετικά φίλτρα και στη συνέχεια το προσθέτει στην ημέρα του και/ή το στέλνει σε συγκεκριμένους φίλους με διάρκεια ζωής 24 ώρες –το ίδιο μπορεί να κάνει και με έναν διάλογο με έναν φίλο ενώ μπορεί παράλληλα να δει τις “ημέρες” των φίλων του. (Βεβαίως οσονούπω και αναλόγως της επιτυχίας του εγχειρήματος, μεταξύ των ποστ θα αρχίσουν να εμφανίζονται και διαφημίσεις) Και αν όλα αυτά θυμίζουν το “Stories” του Snapchat, η ομοιότητα είναι βεβαίως κάθε άλλο παρά συμπτωματική, όπως συμβαίνει άλλωστε και με το Status του WhatsApp και το Stories του Instagram και του Facebook.
Σχόλια