Οι περισσότεροι από εσάς ενδεχομένως να το είδατε ήδη στην εφαρμογή του Instagram, αφού η εφαρμογή δεν σε αφήνει να το προσπεράσεις έτσι εύκολα (όσοι δεν έχετε κατεβάσει το τελευταίο update θα το διαπιστώσετε μόλις προχωρήσετε στην αναβάθμιση). Το IGTV δεν είναι ένα απλό widget που προστέθηκε στο Instagram αλλά το μέσο με το οποίο το δημοφιλές app θα προσπαθήσει να προσφέρει αντίστοιχο περιεχόμενο και βεβαίως αντίστοιχους τρόπους προβολής με το YouTube.
Στο συγκεκριμένο πεδίο αλλά και στην ομώνυμη εφαρμογή που μπορείτε να βρείτε τόσο για Android όσο και για iOS συσκευές το Instagram θέλει να συγκεντρώσει παραγωγούς video περιεχομένου, διάρκειας μεγαλύτερης των 60 δευτερολέπτων. Να δημιουργήσει δηλαδή μια νέα κοινότητα που απευθύνεται αποκλειστικά σ’ αυτούς τους παραγωγούς αλλά και στους φίλους αυτού του τύπου περιεχομένου.
Ταυτόχρονα αποτελεί και ένα είδος στοιχήματος για το Instagram, αφού το video format στο IGTV είναι κάθετο και όχι οριζόντιο, όπως συνηθίζεται στα υπόλοιπα μέσα και όπως βασικά συνηθίζουν να παράγουν οι χρήστες. Μπορεί να πετύχει αυτό το στοίχημα του Instagram;
Σχόλια