Στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας της χώρας μας μπαίνει από σήμερα η Cyta, η οποία και ανακοίνωσε την πρώτη πρότασή της για την ελληνική αγορά.Τα σχέδια της εταιρείας ήταν γνωστά εδώ και αρκετό καιρό (το καλοκαίρι είχε προηγηθεί και η προσφορά γνωριμίας με το κοινό για τους 4.000 πρώτους πελάτες) και όπως επισήμαναν τα στελέχη της στη συνέντευξη Τύπου, η Cyta παραμένει πιστή στο επιχειρηματικό της πλάνο για την Ελλάδα, που ξεκίνησε πριν από 6 χρόνια, όταν και εισήλθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet.
Η πρώτη προϊοντική πρόταση της Cyta στην κινητή τηλεφωνία επιτρέπει στον καταναλωτή να διαμορφώσει σε ένα μεγάλο βαθμό το πρόγραμμα στις δικές του ανάγκες. Ειδικότερα, αφορά ένα πάγιο συμβόλαιο "Cyta Κινητή" από 9 έως 13 ευρώ το μήνα στο οποίο συμπεριλαμβάνονται 200 λεπτά ομιλίας: 100 λεπτά προς όλα τα Δίκτυα και 100 λεπτά προς Σταθερά & Κινητά Cyta Ελλάδος. Στη συνέχεια ο πελάτης, ανάλογα με τις ανάγκες του, μπορεί με μόλις επιπλέον 5 ευρώ να προσθέσει επιπλέον υπηρεσίες στο βασικό πάγιο, όποια και όσες θέλει, όποτε τις χρειάζεται, ακόμη και κατά τη διάρκεια του μήνα. Οι επιλογές που έχει είναι: Ομιλία προς όλους (150 λεπτά), Ομιλία Cyta προς Cyta Κύπρος -Σταθερά και Κινητά- (150 λεπτά), SMS προς όλους (100) και Mobile Internet (200MB), κάθε μία εκ των οποίων κοστίζει 5 ευρώ. Έτσι λοιπόν ο καταναλωτής έχει την ευελιξία:
- είτε να προσθέσει μόνο για μια φορά κάποια από τις παραπάνω υπηρεσίες, ενδεχομένως για μια έκτακτη ανάγκη (π.χ. να προσθέσει επιπλέον λεπτά ομιλίας που πρέπει να καταναλώσει μέχρι το τέλος του μήνα - από τη στιγμή που ξεκινάει το συμβόλαιο και όχι η ενεργοποίηση της υπηρεσίας).
- είτε εφόσον διαπιστώσει ότι οι ανάγκες του είναι τέτοιες που δικαιολογούν την προσθήκη μιας από τις παραπάνω υπηρεσίες σε σταθερή βάση, να την εντάξει στο μηνιαίο πάγιο του.
Εφόσον ο καταναλωτής συνδυάσει το πρόγραμμα Cyta Κινητή με κάποιο πρόγραμμα σταθερής της ίδιας εταιρείας, τότε το μηνιαίο πάγιο πέφτει στα 9 ευρώ (για 24μηνο συμβόλαιο), ενώ θα λαμβάνει έναν λογαριασμό για όλες τις Cyta υπηρεσίες στις οποίες είναι συνδρομητής. Ταυτόχρονα, εφόσον το μηνιαίο πάγιό του (σε όλες τις υπηρεσίες Cyta) ξεπερνάει συγκεκριμένη οικονομική κλίμακα (40, 60 ή 90 ευρώ) μπορεί να πετύχει όλο και μεγαλύτερες μηνιαίες εκπτώσεις.
Σε πρώτη φάση από την Cyta Κινητή απουσιάζουν οι διεθνείς κλήσεις, για τις οποίες όπως ανέφεραν τα στελέχη της, αναμένονται πολύ σύντομα νέα (κάποιο καινούργιο πρόγραμμα ίσως;), που θα αφορούν τόσο την κινητή όσο και τη σταθερή τηλεφωνία της εταιρείας.
Όπως ίσως είναι αναμενόμενο, σε πρώτη φάση η εταιρεία θα θελήσει να προσελκύσει καταναλωτές που είναι ήδη συνδρομητές Cyta στη σταθερή τηλεφωνία, ενώ με βάση την προϊοντική της πρόταση (που παρότι έγκειται στη λογική του συμβολαίου, συνδυάζει χαρακτηριστικά καρτοκινητής) μπορούμε να αντιληφθούμε ότι απευθύνεται κατά κύριο λόγο στο πελατειακό κοινό που έχει καταφύγει στην καρτοκινητή τηλεφωνία για να μειώσει τα έξοδά του.
Με το άνοιγμα της Cyta και στην κινητή τηλεφωνία, η εταιρεία αποτελεί πλέον έναν 4 play πάροχο, που συνδυάζει σταθερή, Internet, κινητή και τηλεόραση. Σε σχετική ερώτηση που έγινε στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου και αφορούσε το όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των τηλεπικοινωνιακών παρόχων για την τηλεόραση, οι άνθρωποι της εταιρείας δήλωσαν ότι πολύ σύντομα θα προχωρήσουν σε αναβάθμιση του τηλεοπτικού περιεχομένου της δικής τους υπηρεσίας Cyta Vision.
Σχόλια