Like vs +1: Το παιχνίδι είναι στημένο

Like vs +1: Το παιχνίδι είναι στημένο

Στο μέχρι τώρα άτυπο ανταγωνισμό του δημοφιλούς Like του Facebook με το +1 του Google το πάνω χέρι το είχε μέχρι τώρα το πρώτο. Μέχρι τώρα όμως... καθώς η Google, ολοκληρώνοντας το οικοσύστημά των site της (για την ώρα) με το Google+, περνάει ταυτόχρονα και ένα σημαντικό εργαλείο στο Google Analytics (την πλατφόρμα με την οποία ελέγχει κάποιος την επισκεψιμότητα του site του και τις διάφορες παραμέτρους της). Ποιο είναι αυτό το εργαλείο; Είναι το νέο χαρακτηριστικό υπολογισμού της αποτελεσματικότητας του +1.

Έτσι λοιπόν όσοι έχουν κάποιο site μπορούν να γνωρίζουν πόσο κόσμο έφερε στο site το +1 της Google και διάφορα δημογραφικά χαρακτηριστικά των συγκεκριμένων επισκεπτών. Για τον απλό χρήστη αυτό μπορεί να μην λέει και πολλά. Όμως για τον "κάτοχο" ενός site αλλά και για τις διαφημιστικές εταιρείες - διαφημιζόμενους λέει πολλά περισσότερα.

Ειδικά με την προσθήκη του νέου κοινωνικού δικτύου Google+, στο οποίο είναι σίγουρο ότι θα περάσουν είτε πολλές εφαρμογές είτε διαφημιστικές ενέργειες αντίστοιχες με αυτές που βλέπουμε στο Facebook. Και σ' αυτήν την περίπτωση είναι επίσης σχεδόν βέβαιο ότι αντί ο χρήστης να πατάει like σε fun pages, εφαρμογές κ.λπ. θα επιλέγει +1. Όμως αυτήν την επιλογή πλέον η εταιρεία, το site, o διαφημιζόμενος θα μπορεί να τη μετράει, να υπολογίζει την αποτελεσματικότητά της, σε αντίθεση με το Facebook, όπου (προς το παρόν) δεν είναι ορατή, καθώς απουσιάζει το εργαλείο μέτρησης.

Σίγουρα, μέχρι να αλλάξουν οι ισορροπίες μεταξύ Like και +1 θα περάσει καιρός... Άλλωστε, θα χρειαστεί μεγάλο χρονικό διάστημα για να πάρει τα πάνω του το Google+, το οποίο προφανώς θα είναι και το βαρύ όχημά της σ' αυτήν την περίπτωση. Η Google δείχνει ότι έχει στήσει ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα για να το υποστηρίξει και επειδή αναφερόμαστε σε χρήματα και την απόδοση που έχουν, είναι σίγουρο ότι θα κερδίσει το ενδιαφέρον των εταιρειών και στο +1.

Και αν λάβουμε υπόψιν το ότι η Google με την μεγάλη ανάπτυξη της υπηρεσίας adwords (και του διαφημιστικού δικτύου adsense) έχει καταφέρει να διατηρεί ένα τεράστιο παγκόσμιο δίκτυο ενεργών πελατών, μπορούμε να φανταστούμε πόσο εύκολο θα είναι να εντάξει και μια νέα υπηρεσία στο ήδη υπάρχον μπουκέτο διαφημιστικών υπηρεσιών της.

GOOGLE,GOOGLE PLUS,GOOGLE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home