Τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι διάφορες εταιρείες στα social media, προωθώντας τα μηνύματά τους μέσω πληρωμής ζήλεψε ένας αμερικάνος και δεν ήταν για να περάσει ένα θετικό μήνυμα για τον ίδιο ή για κάποια άλλη εταιρεία. Αντίθετα, ήθελε να «τα χώσει» σε μια αεροπορική εταιρεία για το επίπεδο εξυπηρέτησης.
Ο Hasan Syed, σύμφωνα με το Mashable, αγόρασε promoted tweet για να κάνει ακόμα πιο δημόσιο στον κόσμο του Twitter, το παράπονό του προς την British Airways, η οποία έχασε τη βαλίτσα του πατέρα του. Το μήνυμά του πρότεινε στον κόσμο να μην χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη εταιρεία, καθώς η υποστήριξη πελατών, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν ήταν καθόλου καλή. Μάλιστα, ο κ. Syed, δημιουργώντας ο ίδιος μια «καμπάνια» (έστω και μικρού βεληνεκούς) στόχευσε έτσι ώστε το μήνυμά του να εμφανιστεί στο timeline των χρηστών του Twitter στην Νέα Υόρκη και σε διάφορες περιοχές της Αγγλίας, της χώρας προφανώς στην οποία έχει τη μεγαλύτερη βάση πελατών η εταιρεία.
Μπορεί η ενέργεια του κ. Syed ως μεμονωμένη ενέργεια να μην έχει πολύ σημαντική αξία ως είδηση, όμως από την άλλη πλευρά καταδεικνύει τη δυνατότητα που έχουν πλέον οι ιδιώτες να εκμεταλλεύονται τα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για διαφημιστικούς σκοπούς για να παραπονεθούν στα social media.
Σχόλια