Η Microsoft έκανε τη μεγαλύτερη εξαγορά της αποκτώντας το Skype έναντι 8,5 δισ. δολαρίων και βάζει ένα τεράστιο στοίχημα με τον ευατό της: να αξιοποιήσει σωστά αυτή τη κίνηση της. Την ίδια στιγμή, όλο και περισσότεροι αναλυτές αρχίζουν να εκφράζουν ανησυχίες ότι επίκειται νέα “φούσκα” όπως εκείνη πριν περίπου 10 χρόνια, μόνο που αυτή τη φορά θα έχει επίκεντρο το Web 2.0. Βέβαια, όταν το Groupon φέρεται να αξίζει 15 δισ. δολάρια, το Twitter 25 δισ. δολάρια και το Facebook 80 δισ. δολάρια, ακόμη και σε ευρώ, τα λεφτά είναι πολλά. Και οι εξισώσεις με τα οικονομικά αποτελέσματα δεν δείχνουν να βγαίνουν. Αλλά συνήθως οι επενδυτές ποντάρουν στις προοπτικές και όχι στα νούμερα της στιγμής της επένδυσης.
Την ίδια στιγμή, η Google συνεχίζει την υλοποίηση της στρατηγικής της. Μπορεί να μην την έχει παρουσιάσει ποτέ, αλλά πλέον η αίσθηση που δημιουργείται είναι πως θέλει να είναι σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας μας όπου υπάρχει έστω και η παραμικρή χρήση της τεχνολογίας. Έτσι, την περασμένη εβδομάδα στο ετήσιο συνέδριο της ανακοίνωσε cloud υπηρεσία μουσικής, υπηρεσία ενοικίασης ταινιών έναντι 1,99 δολαρίων την ταινία, πλατφόρμα για τη διασύνδεση των ψηφιακών συσκευών μέσα στο σπίτι (Android@Home) και το κερασάκι στην τούρτα ήταν η πρώτη των Chromebooks. Δηλαδή, φορητών υπολογιστών που χρησιμοποιούν ως λειτουργικό σύστημα το Chrome OS. To βασικό χαρακτηριστικό του τελευταίου είναι πως τα πάντα γίνονται μέσω του web browser. Κάτι που σημαίνει ότι χρειάζεται να έχεις συνεχή σύνδεση στο Διαδίκτυο. Και αυτό δεν είναι και τόσο απλό, ιδίως σε χώρες όπως η Ελλάδα. Αλλά ας περιμένουμε να δούμε τα Chromebooks στην Ελλάδα για να έχουμε ιδία άποψη...
Σχόλια