Δεν ξέρω αν οι σημερινοί έφηβοι και μετά-έφηβοι (μετά-έφηβοι απροσδιορίστου ηλικίας) ζουν όλη τους τη ζωή μέσα από το Facebook, σίγουρα όμως, η εποχή που θα κάνουμε τα πάντα μέσα από το iPhone δεν πρέπει να είναι μακριά. Εκτός λοιπόν από γυμναστική, ψώνια, ταξίδια, μπορούμε πλέον να δοκιμάζουμε και καλλυντικά στο iPhone. Στο πλαίσιο λανσαρίσματος της νέας συλλογής μακιγιάζ Declaring Indigo για τη σεζόν φθινόπωρο/χειμώνας 2009-2010, η Lancome παρουσιάζει μια νέα iPhone εφαρμογή για ψηφιακή δοκιμή μακιγιάζ, την οποία οι φιλάρεσκες κάτοχοι iPhone μπορούν να χρησιμοποιούν για να δημιουργούν διαφορετικούς συνδυασμούς μακιγιάζ με τα νέα χρώματα της Lancome. Εξαιρετικά χρηστική η εφαρμογή της Lancome, ειδικά για αδέξιες σαν κι εμένα, που όποτε δοκιμάζουν μακιγιάζ, καταλήγουν μουντζουρωμένες με χίλια δείγματα και με άκρως παρεξηγίσιμες κόκκινες γραμμές στους καρπούς, από τις δοκιμές κραγιόν.
Η Lancome ενθαρρύνει τις χρήστριες να ανεβάσουν τους πειραματισμούς τους με τη νέα iPhone application στο νεοσύστατο blog της εταιρείας The Make Up Blog (http://www.blog-make-up.com), στο οποίο παρουσιάζει τα νέα της προϊόντα και συμβουλές μακιγιάζ από τους make up artists της Lancome. Τα make up tips είναι διαθέσιμα και στο Iphone app και στο twitter (http://twitter.com/Lancome_make_up).
Η εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς βρήκε στο Internet πεδίο δόξης λαμπρό, με τις εταιρείες να το χρησιμοποιούν ως μέσο διαφοροποίησης και καινοτομίας –υπάρχει κι ένα όριο στο πόσες πλασματικές ανάγκες ομορφιάς μπορείς να δημιουργήσεις για να πείσεις τις γυναίκες ότι ένα καμπυλωτό βουρτσάκι ή ένα κραγιόν που δεν φεύγει θα αλλάξει τη ζωή τους. Συνεπώς, το ότι πολλές εταιρείες θα σπεύσουν να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Lancome είναι μια μάλλον ασφαλής πρόβλεψη.
Σχόλια