Οι περισσότεροι άντρες πιστεύουν ότι στις γυναίκες αρέσουν τα ψώνια. Ουδέν ψευδέστερο τούτου: στις γυναίκες δεν αρέσουν τα ψώνια, αλλά να αποκτούν καινούργια ρούχα, παπούτσια, καλλυντικά κλπ, και σε αυτό οφείλεται, εν πολλοις η επιτυχία του online shopping. Ποια προτιμά να ανεβοκατεβαίνει τους κακοτράχαλους δρόμους του Κολωνακίου, να παρασύρεται από τις ορδές αφηνιασμένων shoppers στα Zara τα πρωινά του Σαββάτου ή να στριμώχνεται σε άβολα δοκιμαστήρια από το να χαζεύει ρούχα ταξινομημένα στο μέγεθος της και στο χρώμα που επιθυμεί, τα οποία παραδίδονται με ένα κλικ του ποντικιού και επιστρέφονται -αν τελικά δεν της κάνουν;
Πάνω σε αυτή τη λογική, τα fashion sites αγορών κάνουν ένα βήμα παραπέρα, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη την αναζήτηση ρούχων στο Internet. Το Scway on So Feminine (http://www.sofeminine.co.uk/fashion/virtual-dressing-schway/) παρουσιάζει ρούχα από διάφορους retailers, τα οποία η χρήστρια μπορεί να δοκιμάσει σε διάφορους συνδυασμούς σε μια virtual κούκλα δοκιμαστηρίου. Για οπτικούς τύπους, το Empora (http://www.empora.com) ταξινομείς σε διάφορες κατηγορίες ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ και κάνει προσωποποιημένες προτάσεις στις χρήστριες, ανάλογα με αυτά που αναζητούν. Για παράδειγμα, αν εγώ κάνω κλικ πάνω σε ένα μίνι μαύρο φόρεμα που μου τράβηξε την προσοχή, το Empora θα μου παρουσιάζει πολλά μαύρα φορέματα παρόμοιο με αυτό που αρχικά διάλεξα.
Το αγαπημένο μου είναι το iStylista (www.istylista.com), στο οποίο η χρήστρια δημιουργεί προφίλ με τα νούμερα της σε ρούχα και παπούτσια, τα χρώματα της (μαλλιά, μάτια, δέρμα) και το προσωπικό της στυλ (κλασικό, μοντέρνο, urban) και στη συνέχεια δέχεται προσωποποιημένες προτάσεις από τη στυλίστρια Chantelle Znideric και την ομάδα της.
Και τα τρία sites συνεργάζονται με μεγάλους online retailers, όπως είναι το Netaporter (www.netaporter.com) και My Wardrobe (http://www.my-wardrobe.com)
Και ξαφνικά, η βόλτα στα μαγαζιά φαίνεται τόσο βαρετή...
Σχόλια