Σύγκριση τιμών εισιτηρίων και άλλες περιπέτειες

Sofia Gkiousou @ 26.07.2012
Σύγκριση τιμών εισιτηρίων και άλλες περιπέτειες

Όσον αφορά τα ταξίδια από τεχνολογία πάμε καλά. Σύγκριση από εδώ, σχόλια από εκεί, συμβουλές παραπέρα. Από τιμές όμως κάπως πάσχουμε.

Αυτή την εβδομάδα η κύρια ασχολία μου κατά τον ελεύθερο μου χρόνο ήταν το κυνήγι του εισιτηρίου για τη μαμά πατρίδα. Η άσκηση αυτή επαναλαμβάνεται σταθερά τα τελευταία δέκα χρόνια τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο που επισκέπτομαι την Ελλάδα. Και μέσα σε αυτά τα δέκα χρόνια η βελτίωση στις υπηρεσίες είναι αισθητή.

Τις παλιές (όχι καλές) εποχές η ανεύρεση εισιτηρίου παρουσίαζε δυσκολίες είναι η αλήθεια. Είχα γνωστούς που κλείνανε μία πτήση για τη μαμά πατρίδα από ταξιδιωτικό γραφείο, για τόσο απαρχαιωμένες τεχνικές μιλάμε. Φυσικά - για να μην παρεξηγηθώ - ο ταξιδιωτικός πράκτορας είναι ανεκτίμητος για κάποια ταξίδια, όχι όμως για το Λονδίνο - Αθήνα.

Εκείνους του καιρούς υπήρχαν κανα δυο online υπηρεσίες - ουσιαστικά σαν ταξιδιωτικά γραφεία online. Η εναλλακτική είναι να πηγαίνεις σε ένα ένα website. Γνωστή Ελληνική εταιρεία αποκλειόταν λόγω μη διαθεσιμότητας online booking. Αφού όταν το ξεκίνησαν το διαδίδαμε ο ένας στον άλλον οι Έλληνες του Λονδίνου με θαυμασμό.

Σήμερα είναι η αλήθεια έχω πάθει υπερφόρτωση. Ένα σωρό υπηρεσίες σύγκρισης τιμών. Με επιλογές να βλέπεις τιμές όλο το μήνα, με διάφορες επιλογές, με συν πλην διάφορες μέρες. Όλα βολικά, όλα γρήγορα. Δεν πιάνω καν την πληθώρα των άλλων υπηρεσιών εκεί έξω, με σχόλια, με κριτικές, με συμβουλές και τα λοιπά. Πρόκειται για άνθηση που πιστεύω έχει ωφελήσει πολύ τους ταξιδιώτες και έχει αναγκάσει και σε βελτιώσεις κάποιες εταιρίες.

Ο πόνος μου ο μεγάλος όμως τον τελευταίο χρόνο - ίσως και λίγο παραπάνω - δεν είναι τα εργαλεία, είναι το ίδιο το προϊόν. Τί τιμές είναι αυτές καλέ παιδιά; Με τις πτήσεις για Αθήνα ειδικά το κακό έχει παραγίνει. Αυτές τις μέρες ειδικά που έψαχνα για εισιτήριο μέσα στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου (μέγα σφάλμα όπως και να το κάνεις) χρειαζόμουν υπογλώσσια. Βέβαια και εκτός Ολυμπιακών η Ελλάδα μου φαίνεται φοβερά ακριβή.

Τα αίτια είναι αρκετά και περίπλοκα. Και όχι της παρούσης. Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι το ότι η τεχνολογία στο χώρο της σύγκρισης τιμώς ή των κριτικών μπορεί να μας πάει μέχρι ένα σημείο. Τί να το κάνει δηλαδή ο χρήστης που ξέρει τα πάντα για όλες τις πτήσεις και όλα τα ξενοδοχεία αν το προϊόν το ίδιο κάπου πάσχει. Είτε αυτό είναι στην τιμή, είτε στην ποιότητα.

Έχω βέβαια ελπίδες. Αργά - βασανιστικά αργά - οι μεγάλες εταιρίες ελπίζω ότι θα αρχίσουν να ακούνε τους χρήστες τους πολύ περισσότερο. Κι εκεί η τεχνολογία θα μας πάει ένα βήμα πιο πέρα. Ένας χρήστης ενημερωμένος είναι ένας χρήστης που μπορεί πραγματικά να βελτιώσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αρκεί φυσικά κάποιος να τον ακούει.

ΛΟΝΔΙΝΟ,ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home