Microsoft vs Google στις φθηνές φορητές συσκευές

Microsoft vs Google στις φθηνές φορητές συσκευές

Τα υπάρχοντα δεδομένα είναι τα εξής. Τα smartphones και τα tablets εξελίσσονται σε υπολογιστικές συσκευές και υποκαθιστούν τα PCs. Οι καταναλωτές προτιμούν τις φορητές συσκευές με κόστος απόκτησης κάτω από τα 200 ευρώ. Και ο κυρίαρχος σε αυτή τη νέα αγορά είναι η Google λόγω του Android που προτιμούν οι κατασκευαστές επειδή το παίρνουν δωρεάν. Οπότε η Microsoft, που παραμένει κυρίαρχος στα “κλασικά” PCs έπρεπε να απαντήσει με κάποιον τρόπο.

Το πρώτο δείγμα το είδαμε στη Βαρκελώνη και το MWC όπου η Microsoft ανακοίνωσε ότι η επόμενη αναβάθμιση των Windows 8.1 θα υποστήριζε συσκευές με επεξεργαστή 1 GHz και 16 GB αποθηκευτικό χώρο. Άρα, tablets με τιμή πώλησης 100 ευρώ. Το δεύτερο ήταν αυτό η πρόσφατη κίνηση να διαθέτει δωρεάν τα Windows για συσκευές με οθόνες κάτω από 9 ίντσες. Ο στόχος είναι προφανής: να πλήξει την απόλυτη κυριαρχία του Google και του Android προτού κιόλας τα Chromebook αρχίζουν να ροκανίζουν τη δική της κυριαρχία στα “κλασικά” Pcs.

Η προσωπική μου άποψη είναι πως το δεύτερο μισό του 2014 και ιδίως το 2015 θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς η Microsoft θα επιδιώξει να αποκτήσει μερίδια στην αγορά των φορητών συσκευών με τιμή κάτω από 200 ευρώ. Έχει αρχίσει να συνεργάζεται με κατασκευαστές από την ανατολική Ασία, ενώ επιδιώκει να αναζωογονήσει τις σχέσεις της με “παίκτες” όπως η Samsung, η LG και η HTC. Αν καταφέρει μέχρι το τέλος του έτους, να έχει διευρύνει τη γκάμα των συσκευών με κόστος κάτω από τα 200 ευρώ με Windows ώστε τα smartphones της Nokia να μην είναι η μόνη επιλογή, τότε έχει ελπίδες. Ιδίως, αν αποφασίσει να χρησιμοποιήσει την τεράστια ρευστότητα που έχει προκειμένου να προβεί και στις απαραίτητες κινήσεις σε επίπεδο μάρκετινγκ. Αν τα καταφέρει, ο νέος διευθύνων σύμβουλος, ο Satya Natella θα γίνει μύθος. Αν δεν τα καταφέρει, τότε τα πράγματα μάλλον θα δυσκολέψουν πολύ.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home