Λέγεται disruption (ανατροπή) και είναι η μόνη προϋπόθεση για την επιτυχία σας

Λέγεται disruption (ανατροπή) και είναι η μόνη προϋπόθεση για την επιτυχία σας

Το σημερινό Ideacast είναι το πιο σύντομο, που έχω γράψει. Οχι γιατί βαριέμαι, αλλά γιατί βρήκα ένα πλούσιο, εμπνευστικό, χαρακτηριστικό παράδειγμα, που μιλά από μόνο του...δεν θέλει πολλά-πολλά. Το παράδειγμα συνοψίζει όλα μου τα πιστεύω και όσα μάθαινα κάθε χρόνο στην επαγγελματική μου ζωή. Με μία φράση: κάθε στιγμή, ώρα, μήνα κλπ πρέπει να εκπλήσουμε, να αλλάζουμε την ‘ατζέντα’ και να δημιουργούμε νέες εμπειρίες. Ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή, που τίποτε δεν είναι βιώσιμο (αυτόματα, από μόνο του) και η αντιγραφή ...μας τελείωσε.

Πόσα χρήματα δίνετε για ξυραφάκια άντρες αναγνώστες των Ideacasts; Πόσα είπατε; Γιατί; Συνήθεια, καινοτομία, απαλό δέρμα, ανάγκη, λίστα supermarket...πολλές πλευρές, που όμως δεν απαντούν σε ένα θέμα... μπορείτε να ικανοποιήσετε αυτή την “ανάγκη” με άλλο τρόπο; Πιο οικονομικά; Με προσωπική εξυπηρέτηση; Αν το δείτε σε μία καμπάνια που την έκαναν οι χρήστες μεγάλη μέσω πολλών share (86.900 likes, 51.600 tweets, 25.600 followers, 10.268.220 στο YouTube), θα πειστείτε; Για ξανασκεφτείτε το.... “can it be a great shave for few bucks;” Ναι!!!

 

Ο ήρωας-presenter-πρωταγωνιστής Mike κάνει μια κλασσική Αμερικανική πώληση, άμεση, χωρίς φτιασιδώματα, αλλά έχει μια ανταγωνιστική ιδέα που ανατρέπει μία δεδομένη αγορά. Κάνει τον υποψήφιο πελάτη αν αναρωτηθεί. Προς θεού, δεν λέω ότι οι παγκόσμιας διανομής μάρκες ξυριστικών θα καταρρεύσουν...focus παιδιά! …λέω ότι ο Mike έχει ένα story πολύ ισχυρό και το λέει με ένα τρόπο που κερδίζει. Προσέξτε τώρα...τα δύσκολα, που δεν μάθαμε και δεν θέλαμε να ακούσουμε ποτέ...

H πρόταση (proposition) είναι: 1) Είναι ευκολονόητη (simple to follow) 2) είναι απροσδόκητη (unexpected) πρώτο βήμα να δημιουργήσει impact, 3) είναι αξιόπιστη (credible) γιατί συγκρίνει τιμή και προσφερόμενη χρηστική αξία, 4) είναι συγκεκριμένη (concrete), δηλ. πρόκειται για μια αληθινή ιδέα-πρόταση (όχι μια ωραία συμβολική διαφήμιση υπενθύμισης ονόματος...), 5) έχει συναίσθημα (emotional) και 6) είναι μία πλήρης αφηγηματική ιστορία (‘Storytelling’ case). Φίλες και φίλοι καλώς ήλθατε στα 6 βήματα επιτυχίας που γράφει η παγκόσμια βιβλιογραφία της ψηφιακής οικονομίας για τις νέες αγορές που ανατρέπουν τις συνήθειες 30+ ετών. Σε ένα επόμενο, πρέπει να συζητήσουμε όσα δεν έχουν αντιληφθεί οι social media gurus και οι CMO’s. R U Ready;

Τώρα μπορείτε να συνεχίσετε να συζητάτε για την κρίση και τι μας έτυχε, όπως πάντα (sic) ή εναλλακτικά να στρωθείτε ...σε σκέψη πως μπορεί να “ανατραπεί” δημιουργικά μια υπάρχουσα αγορά. Οχι ρετσέτες! Οχι, δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις. Αν νιώθετε έτοιμοι για αυτή την πρόκληση, έχετε ελπίδες να επιβιώσετε στην επόμενη 15ετία αλλαγών και μετάβασης. Καλή αρχή σε όλους τους “Mike” αυτού του παλιού κόσμου. Τους εύχομαι από καρδιάς να μας οδηγήσουν σε νέα μονοπάτια. Τα χρειαζόμαστε, για να αποκτήσουμε ξανά σκοπό, ελπίδα και δουλειές.

 

Stay tuned,

Τάσος

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,MARKETING,STARTUPS,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home