Στην ιστορική διαφήμιση μια γυναίκα που στα χέρια της κρατά μια βαριοπούλα καταφέρνει να ξεφύγει από τους φύλακες και να εισβάλει σε μια αίθουσα όπου δεκάδες άνθρωποι κάθονται πειθήνια μπροστά σε μια οθόνη στην οποία εμφανίζεται μια ομιλούσα κεφαλή. Η γυναίκα πετάει τη βαριοπούλα κάνοντας θρύψαλα την οθόνη. Είναι η διαφήμιση που, το 1984, ανέλαβε να συστήσει τον Apple Mac στον κόσμο.
Τότε η Apple ήταν ο επαναστάτης, αυτός που πήγαινε κόντρα στο ρεύμα και άνοιγε νέους δρόμους. Σίγουρα σε μεγάλο βαθμό συνεχίζει να κάνει το τελευταίο, αλλά επαναστάτης; Οχι πια...
Οι διαχειριστές του φόρουμ της εταιρείας φαίνεται πως διέγραψαν κάθε αναφορά που δημοσιεύτηκε σε αυτό τις τελευταίες ημέρες σχετικά με την έκθεση του αμερικανικού Consumer Reports για το iPhone 4. Η διαδικτυακή υπηρεσία που αποτελεί σημείο αναφοράς για τους Αμερικανούς καταναλωτές (ή, τουλάχιστον, τους πιο συνειδητοποημένους απ' αυτόυς) δήλωσε πως "δεν προτείνει" την αγορά του iPhone 4 εξαιτίας των προβλημάτων λήψης. Αντ' αυτού προτείνει το iPhone 3GS, το οποίο όπως προέκυψε από σχετικές δοκιμές δεν έχει τα ίδια προβλήματα με το διάδοχό του.
Πολλοί χρήστες iPhone 4 φαίνεται πως επιχείρησαν να ενημερώσουν τους υπόλοιπους για την ύπαρξη αυτής της έκθεσης αλλά λογάριασαν χωρίς τους... φονταμενταλιστές της Apple που έσβησαν κάθε σχετικό μήνυμα. Δυστυχώς γι' αυτούς (και την ίδια την Apple) τα μηνύματα και οι σχετικές συζητήσεις διασώθηκαν από τις υπηρεσίες αναζήτησης όπως σημειώνει το tuaw.com
Το επόμενο βήμα; Γιατί να εκπλαγεί η Apple αν κάποια μεγάλη οργάνωση καταναλωτών καλέσει για μποϊκοτάζ του iPhone 4; Θυμίζει τα ατυχήματα της μαγειρικής, όπου σε μια κρίση απουσίας λογικής, πας να ισοφαρίσεις το παραπανίσιο αλάτι που έπεσε στην κατσαρόλα προσθέτοντας ζάχαρη. Τόσο αδέξια...
Σχόλια