Η εμφάνιση κάθε νέας διαφήμισης των γνωστών πολυκαταστημάτων υπενθυμίζει πως κάποια γιορτή ή κάτι αξιοσημείωτο πλησιάζει και παράλληλα το κοινό χωρίζεται σε αυτούς που λατρεύουν σε αυτούς που μισούν και σε αυτούς που λατρεύουν να μισούν τις διαφημίσεις των Jumbo.
Όπως κάθε φέτος έτσι και φέτος (ναι, γιατί όχι;) η πασχαλινή διαφήμιση των Jumbo γίνεται θέμα συζήτησης με το “χτύπα σαν άντρας” της Άντζελας Δημητρίου, το οποίο ξέφυγε από την… καλτίλα και την καφρίλα των κοινωνικών δικτύων και έγινε θέμα συζήτησης ως προς το κατά πόσο “δικαιολογεί” τη βία κατά των γυναικών.
Τώρα, για να είμαστε και δίκαιοι με τον εαυτό μας, είδαμε τη διαφήμιση αλλά δεν σκεφτήκαμε “τι ωραία, πάμε να βγούμε στον δρόμο να χαστουκίσουμε γυναίκες”, τέλος πάντων, ο κόσμος τι έκανε άραγε στα social media όταν “βγήκε στον αέρα” η διαφήμιση;
Δεν γκρεμίστηκε και ο τόπος. To Monitor μας ενημερώνει πως στις 7 Απριλίου είχαμε κοντά στις 8.000 αναφορές όμως γρήγορα το ενδιαφέρον υποχώρησε με 3.800 αναφορές την αμέσως επόμενη ημέρα και κάτω από τις 1.500 τη μεθεπόμενη μέρα. Δεν το λες και τρελό αριθμό. Και το βίντεο; Δημοσιευμένο στις 6 Απριλίου στο επίσημο "κανάλι" της αλυσίδας καταστημάτων και μέχρι χθες το βράδυ, βράδυ Κυριακής, έπιασε τις 470.000 προβολές. Αυτό είναι μάλλον καλό ε; Δεν ξέρουμε, εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς, για εμάς για παράδειγμα που λαμβάνουμε υπόψιν ότι στην Ελλάδα είμαστε δεν είμαστε 6,5 εκατ. χρήστες του Internet (άλλοι θα πουν 7 αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας αυτή τη στιγμή), η επίδοση σημαίνει πως κάτω από το 10% του online πληθυσμού έδωσε σημασία. Με αυτά τα δεδομένα, δεν το λες και viral, έτσι δεν είναι;
Σχόλια