Το έχουμε δει να συμβαίνει πολλές φορές και δυστυχώς θα το δούμε μάλλον πάρα πολλές φορές ακόμα. Η "αναχώρηση" ενός μουσικού από τον μάταιο τούτο κόσμο συνοδεύεται από ένα ηλεκτρονικό "ξεπροβόδισμα", όπως έδειξε και η περίπτωση του Λουκιανού Κηλαηδόνη.
Αν οι αναφορές στα κοινωνικά δίκτυα λένε κάτι, οι μετρήσεις του Monitor μας βοηθούν για να καταλάβουμε τι συμβαίνει. Ο φτωχός και μόνος καουμπόι της ελληνικής μουσικής έφτασε συνολικά τις 20.000 αναφορές την ημέρα του θανάτου του και τα αμέσως επόμενα δύο 24ωρα και αυτές ήταν μόνο εκείνες που είχαν το όνομά του.
Ποιος ξέρει πόσες δημοσιεύσεις έγιναν σε βίντεο.
Μια άλλη πτυχή του ίδιου φαινομένου, του ξαφνικού ενδιαφέροντος δηλαδή με τη στιγμή του θανάτου, το βλέπουμε στις μουσικές πλατφόρμες και επειδή δεν έχουμε εύκαιρα νούμερα για το YouTube ή το Vimeo θα σας πούμε κάτι ενδεικτικό που παρατηρήσαμε στο Spotify. Χθες, υπήρχαν 370 περισσότεροι άνθρωποι που "εγγράφηκαν" στη ροή των τραγουδιών του Λουκιανού Κηλαηδόνη σε σχέση με την Τετάρτη.
Ενδιαφέρον και συγκινητικό όλο αυτό, αλλά μήπως θα ήταν καλύτερο να "ανακαλύπτουμε" τους μουσικούς μας όσο είναι ακόμα εν ζωή;
Σχόλια