Στην τελική ευθεία οι μετρήσεις των mobile media

Στην τελική ευθεία οι μετρήσεις των mobile media

Είναι κοινό «μυστικό» πως σύσσωμη η διαφημιστική αγορά περιμένει όχι απλά την άνοδο αλλά μία πραγματική «έκρηξη» του mobile adveristing. Οι μετρήσεις είναι απαραίτητες και οι συμπράξεις για την πραγματοποίησή τους το ίδιο...

Η GSM Association, παγκόσμια οργάνωση κινητής τηλεφωνίας, ένωσε τις δυνάμεις της με τα πέντε μεγαλύτερα βρετανικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας (Vodafone UK, Orange, T-Mobile,O2 και 3)  και με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό media ABCe. Σκοπός της συμμαχίας αυτής, η πραγματοποίηση ενός ονείρου –θερινής νυκτός μέχρι πριν λίγα χρόνια- για τη mobile αγορά: τη μέτρηση του traffic στα mobile media. Εξαιρετικά δύσκολο project σε κάθε περίπτωση μόνο που αυτή τη φορά GSM και ABCe βρίσκονται σε στενή συνεργασία, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι το σύστημα μέτρησης που θα δημιουργηθεί θα συνάδει απόλυτα με τα standards του Jicwebs –της αρχής μέτρησης digital traffic. Τα εμπλεκόμενα μέρη συμφωνούν στο ότι η θέσπιση μιας κοινώς αποδεκτής μεθοδολογίας μέτρησης του traffic στα mobile media θα δώσει νέα ώθηση στη διάδοση του κινητού τηλεφώνου ως διαφημιστικό μέσο, αλλά και θα βοηθήσει στην ωρίμανση της αγοράς.

Άλλωστε, για τους ίδιους λόγους, οι περισσότερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας έχουν από καιρό εντάξει αναπτυξιακά προγράμματα στα επιχειρησιακά πλάνα τους καθώς γνωρίζουν πως μόνο μέσα από συγκεκριμένες μετρήσεις θα διεκδικήσουν ένα σεβαστό μερίδιο στο media spend. Αξίζει δε να αναφερθεί ότι το project τρέχει με την υποστήριξη της International Federation of AuditBureaux of Circulations. Η προσπάθεια αυτή έρχεται να συμπληρώσει τη συμφωνία συνεργασίας  που υπέγραψαν τα πέντε προαναφερθέντα βρετανικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας με το InternetAdvertising Bureau, η οποία έχει στόχο την ανάδειξη του βρετανικού mobile τομέα σε ανταγωνιστικό διαφημιστικό μέσο. Στο πλαίσιο της συμφωνίας αυτής, οι πέντε εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θα υποστηρίζουν χρηματικά τις προσπάθειες του IAB για ανάδειξη του κινητού τηλεφώνου ως mainstream μέσο επικοινωνίας.

Η διεθνής αγορά περιμένει εδώ και χρόνια την εκτίναξη της διαφημιστικής απορρόφησης του mobile advertising: είναι χαρακτηριστικό ότι οι προβλέψεις για τα έσοδα του κλάδου ως το 2011 κάνουν λόγος για 1 ως 11 δις στερλίνες!

VODAFONE,ORANGE,MOBILE MARKETING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home