Αν υπάρχει ένα συνέδριο για την Interactive επικοινωνία στηνΕλλάδα που δικαιούται τον τίτλο του καθιερωμένου και του μεγάλου, αυτό αναμφίβολα είναι το Interactive Marketing Conference. Ιστορικά μιλώντας τον Νοέμβριο του 2001 στο κέντρο Γαία στην Κηφισιά το 1st Interactive Advertising & Marketing Conference άνοιγε για πρώτη φορά τις πύλες του φιλοξενώντας στελέχη από 120 εταιρείες, με κοινό ενδιαφέρον την online διαφήμιση και των περί αυτής εξελίξεων. Την αμέσως επόμενη χρονιά μετονομάστηκε σε Interactive Marketing Conference ή εν συντομία IMC, για να ακολουθήσει μία σταθερά ανοδική πορεία παρά τη δύσκολη πρώτη πενταετία που ακολούθησε. Από τότε όμως πέρασαν πολλά χρόνια και μιλώντας για την αγορά της online διαφήμισης και του Marketingτα χρόνια μοιάζουν να είναι ακόμα περισσότερα.
Στα IMC που μεσολάβησαν, είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να θαυμάσουμε πολλές δουλειές τόσο από το εξωτερικό όσο και από την Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε εξέχοντες καλεσμένους που δύσκολα θα συναντήσουμε ακόμα και σε συνέδρια του εξωτερικού, συνομιλήσαμε με πάνελ που κράτησαν το ενδιαφέρον μας μέχρι αργά το βράδυ. Θα αναφέρουμε μόνο λίγα παραδείγματα από τα πρόσφατα IMC που διοργάνωσε το από το Interactive Advertising BureauΕλλάδας (ορισμένα εξ αυτών όπως και το φετινό σε συνεργασία με το περιοδικό MarketingWeek). Το 2006 με διακριτικό τίτλο «Case Studies. Only», το συνέδριο κατάφερε να συγκεντρώσει ορισμένους από τους πιο διακεκριμένους, ξένους και έλληνες, ειδικούς του χώρου, που παρουσίασαν από το βήμα δεκάδες περιπτωσιολογικές μελέτες, προωθητικές ενέργειες και πρακτικές loyalty, δίνοντας το στίγμα μιας ανοδικά εξελισσόμενης τροχιάς. Το 2007 η συμμετοχή παραπάνω από 350 ανθρώπων του χώρου της επικοινωνίας στο συνέδριο που είχε τίτλο Get interactive απέδειξε ότι το μέλλον της interactive επικοινωνίας στην Ελλάδα διαφαίνεται τουλάχιστον ευοίωνο. Οι εισηγήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του συνεδρίου συνδύασαν τις εξελίξεις στη διεθνή αγορά επικοινωνίας με την ελληνική πραγματικότητα. Και μόλις πέρυσι, το 2008, με τίτλο Brand2.0 το Interactive Marketing Conference επιχείρησε -και κατάφερε- να συγκεράσει τη συσσωρευμένη εμπειρία των προηγούμενων ετών, εστιάζοντας αυτή τη φορά στο brand, καιαναλύοντας όλες τις συνιστώσες εκείνες που αφορούν στη χάραξη της κατάλληλης στρατηγικής που θα το ξεχωρίσει μέσα στο σύγχρονο ‘θόρυβο' και θα δημιουργήσειδυνατές σχέσεις:
Το IMC ήταν και παραμένει το μεγαλύτερο γεγονός της online επικοινωνίας στην Ελλάδα και το επιβεβαιώνει και φέτος καθώς ο IAB Hellas φρόντισε να φέρει κοντά στο ελληνικό κοινό μία εξαιρετική ομάδα ομιλητών που θαεστιάσουν σε πραγματικά καυτά θέματα της χρονιάς που τελειώνει και αυτής που ξεκινά σε λίγο. Ο Norm Johnston, GlobalDigital Leader, Mindshare, ο Bill Carney, CEO, Vox-360, ο Alistair Hill, Analyst & Mobile Products Europe, Comscore, ο ChrisClarke, Chief Creative Officer, LBi και ο Paul Berney, MD Europe, Mobile Marketing Association, χρειάζονται ελάχιστες έως και καθόλου συστάσεις στο κοινό της ελληνικής αγοράς. Τα θέματα που θα θιχτούν το ίδιο καθώς,
Το Branded Entertainment το ζούμε πλέον και όπως όλα δείχνουν θα το ζήσουμε ακόμα πιο έντονα. Η πολυβραβευμένη Lacta με το Love at first Site είναι ίσως το καλύτερο παράδειγμα για να γνωρίσετε την πιο αναπτυσσόμενη ίσως τάση της interactive επικοινωνίας, αλλά λίγο πριν πάτε στο συνέδριο θα προτείναμε και μία βόλτα στο http://www.insidebrandedentertainment.com/bep/index.jsp Σίγουρα θα φανεί χρήσιμη....
Το Creative Content; Ίσως η πιο γοητευτική πλευρά της interactive επικοινωνίας και σίγουρα αυτή που κρύβειτα περισσότερα μυστικά. Δεν θα δώσουμε παράδειγμα. Το αφήνουμε στους καλεσμένους του IMC.
Το Video Advertising επίσης, είναι από μόνο του ένα κεφάλαιο που μπορεί να απαιτήσει σύντομα ένα ξεχωριστό συνέδριο.
Το Mobile Marketing... Για όσους το θεωρούν trend προτείνουμε να αναθεωρήσουν πάραυτα. Είναι η 3η οθόνη και πολύ σύντομα αναμένεται να ανέβει πολύ - πολύ ψηλά. Ήδη στις προτιμήσεις των χρηστών αρχίζει να κερδίζει έδαφος και ήδη οι πιο δραστήριοι marketers στρέφουν για τα καλά το βλέμμα τους στο δικό του περιβάλλον.
Το Social Media Marketing, κερδίζει δίκαια τα πρωτεία στον άτυπο διαγωνισμό του πιο δημοφιλούς σήμερα τομέα του interactive marketing. Ενέργειες σε SNSs, αλλά και ενέργειες που οδηγούν σε SNSs απαιτούν ευφυή εμπλοκή με το μέσο και συζήτηση με τονκαταναλωτή. Το θεωρείτε εύκολο;
Και τέλος» το Online Reputation Management ή αν προτιμάτε η διαχείρισης της φήμης ενός brand στο online περιβάλλον είναι τόσο «καυτό» που θα ήταν το πιο κατάλληλο για νακρατήσει το κοινό ακόμα και αν οι διοργανωτές το κράταγαν για το τέλος. Αν και εξ όσων γνωρίζουμε δεν θα το κρατήσουν...
Τι μένει; Ένα εξαιρετικό πάνελ και το Creative Showcase που θα αναλάβουν τις συστάσεις με εξαιρετικές Ελληνικές δουλειές και τη συζήτηση που όπως πάντα θα είναι το αποκορύφωμα μίας ημέρας αφιερωμένης στο πιο ζωντανό κομμάτι της επικοινωνίας.Στο Interactive.
Ραντεβού την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009, στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής και στο http://www.iabhellas.gr/main.php?wpage=page&pageid=120&expand=20&PHPSESSID=fa563ac6b83a27ee27acc4f1d8edeaf7
Σχόλια